شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
راهپیمایی روز قدس

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان قزوین از همه اقشار مختلف مردم، ائمه جمعه و جماعات و روحانیون و طلاب برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز قدس و لبیک به ندای امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کرد..

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین،   مدیریت حوزه علمیه استان قزوین در اطلاعیه ای، از همه اقشار مختلف مردم، ائمه جمعه و جماعات و روحانیون و طلاب برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز قدس و لبیک به ندای  امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی و حمایت از مردم مظلوم  فلسطین  دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است: امروز این پاره تن جهان اسلام در آتش حقد و کینه مستکبران می‌ سوزد و فریاد استغاثه مظلومان بلند شده است؛ سکوت و بی‌ تفاوتی نسبت به این ظلم و فساد صهیونیست ها خیانت و همراهی با کفر و استکبار است.

 آمریکا و جبهه مزدوران استکبار همه تلاش های خود را معطوف به این کرده ‌اند که با ایجاد اختلاف ها، با جنگ های داخلی، با ترویج تکفیر و افراطی گری انحرافی، امت اسلامی را از یاد فلسطین غافل کنند. .

 رژیم صهیونیستی در چند ماه اخیر با همپیمانی سعودی ها دو باره علیه ایرانیان می خواهد مشکلاتی را به وجود آورد، این موضوع و همچنین محکومیت کشتار اخیر آنان در باریکه غزه انگیزه امت اسلام خصوصا ایرانی ها را برای حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس بیشتر از گذشته می کند.

از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون درهر موضوعی که فشاری علیه ایران اسلامی در پی داشته دستهای ناپاک صهیونیسم جهانی، خود نمایی می کند  وامروز شما میبینید که همین رژیم جعلی اسراییل چه جنایتهایی در حق مردم بی دفاع ومظلوم فلسطین مرتکب می شوند.

روز قدس مخصوص ایران نیست؛ روز دنیای اسلام است و لذا در همه دنیای اسلام، مسلمانان حضور خود را برای دفاع از برادران فلسطینی خود نشان دادند. مسلمانان در این روز اراده عمومی خود را برای مقابله با ترفندهای امریکا و اسرائیل در فلسطین مظلوم و خونین بروز دادند؛ اما ملت ما در این زمینه پیشتاز بوده است و امسال به شکل نمایانی این پیشتازی و عظمتِ اراده ملی را در ایران نشان  خواهند داد.

مردم ایران همچون گذشته با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس انزجارشان را از اقدامات رژیم صهیونیستی به دنیا نشان خواهند داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha