سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
خانم لطفی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه زینبیه (س) شهرستان آبیک از ثبت‌نام سطح ۲ در حوزه علمیه زینبیه (س) خواهران آبیک در مقطع سطح دو (لیسانس) خبرداد.

فاطمه لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین اظهار داشت: شیوه ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه خواهران به روش حضوری انجام می‌شود و علاقه‌مندانی که دارای مدرک دیپلم هستند پس از طی مراحل مختلف در صورت پذیرش، به یکی از دو شیوه تمام‌وقت و پاره‌وقت می‌توانند مشغول تحصیل در حوزه علمیه شوند.

مدیر حوزه علمیه زینبیه (س) شهرستان آبیک تصریح کرد: در شیوه تمام‌وقت، افراد در شیفت صبح از شنبه تا چهارشنبه و همچنین برای خواهرانی که بنا به دلایل مختلف امکان حضور تمام‌وقت در مدارس علمیه ندارند می‌توانند از فرصت تحصیل پاره‌وقت که سه روز در هفته و بعدازظهرها تشکیل می‌شود، استفاده کنند.

وی افزود: از مزایای تحصیل در حوزه علمیه خواهران، آشنایی با معارف اسلامی، شاگردی غیرحضوری مکتب امام صادق (ع)، تربیت مبلغ، محقق و پژوهشگر، اعطای مدرک تحصیلی کارشناسی و امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر حوزه و دانشگاه است.

لطفی با بیان اینکه ثبت‌نام در حوزه علمیه زینبیه (س) خواهران آبیک در مقطع سطح دو (لیسانس) ادامه دارد،  خاطرنشان کرد: حوزه علمیه خواهران زینبیه (س) شهرستان آبیک در بلوار امام مقابل درمانگاه بیاضیان واقع‌شده و تلفن 32822686-028 پاسخگوی سؤالات علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ن

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha