جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار هاجری باآیت الله طه محمدی

حوزه/ آیت الله طه محمدی، تربیت طلاب مجهز به مباحث روز را نیاز ضروری جامعه دانست و از زحمات و تلاش های آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در دیدار با مسئول دبیرخانه انجمن های علمی حوزه علمیه، تربیت طلاب مجهز به مباحث روز را نیاز ضروری جامعه دانست و گفت: همه مبلغان باید شایستگی های یک روحانی تراز اول را احراز کنند و امروز بازار جامعه طالب جنس مطالب و محتوای منابر برخی روحانیون نیست.

نماینده ولی فقیه در همدان خاطر نشان کرد: عرصه تبلیغ عرصه سختی است، چرا که باید همراه با تزکیه و تهذیب باشد و اگر غیر از این مسئله باشد، راه به جایی نخواهد برد.

آیت الله طه محمدی تاکید کرد: در سازمان های نظامی افرادی که مسئول عقیدتی هستند باید همیشه به روز باشند و از روزمرگی و نزول در معلومات خود جلوگیری کنند.

وی، ریشه کن کردن مشکلات موجود را ضروری عنوان کرد و گفت: آسیب های متعددی که روحانیت را تهدید می کند نباید از نظر دور بماند و به آن به توجهی شود.

امام جمعه همدان خاطر نشان کرد: بیشترین شبهات در زمینه اعتقادات و اهل بیت(ع) مطرح می شود، لذا باید مردم را با ائمه اطهار(ع) آشنا کنیم تا بتوانند به دستورات دینی به خوبی عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان با تقدیر از زحمات و تلاش های آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، برای وی آرزوی موفقیت بیشتر را از خداوند مسئلت کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha