پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 453054
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
حوزه علمیه

حوزه/ مجمع روحانیون و طلاب الیگودرزی با هدف انسجام بخشی و پیشبرد برنامه های دینی و فرهنگی این شهرستان تشکیل شد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مجمع روحانیون و طلاب الیگودرزی با حضور حوزویان و خانواده های آنان در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز برگزار شد.

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی در حاشیه برگزاری این محفل در جمع خبرنگاران بیان داشت: روحانیون در هرجامعه ای حکم رهبری و هدایت آحاد مردم را بر عهده دارند و در این راستا باید با اجرای برنامه های منسجم و هدفمند در توسعه و تعمیق فرهنگ دینی در جامعه تلاش نمایند .

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به اینکه مبلغان نقش بسزایی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه دارند، افزود: مبلغان با شرکت در کارگاه های آموزشی مختلف در طول سال سرفصل های تبلیغی حول محور مشاوره های دینی و فرهنگی را فرا خواهندگرفت و در جامعه به تبلیغ علوم دینی خواهد پرداخت .

وی با بیان اینکه پیشبرد برنامه های تبلیغی و خروجی مطلوب و موفق از اهداف تشکیل مجمع روحانیون و طلاب شهرستان است، خاطر نشان کرد: همدلی، اتحاد و یکپارچگی در تبلیغ از دیگر اهداف تشکیل مجمع مبلغان و طلاب شهرستان الیگودرز است .

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز در پایان با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای نهادینه کردن علوم دینی و اجرای تبلیغ هدفمند مبلغان است گفت: در نشست مجمع، روحانیون  و طلاب با سرفصل های تبلیغی و چگونگی بیان آموزه های دینی و سیره اهل بیت (ع) در بین جونان آشنا شدند .

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha