پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راهپیمایی روز قدس

حوزه/ همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مردم روزه دار و ولایت مدار شهر مقدس قم از میدان آستانه به سمت مصلای قدس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مردم ولایتمدار قم از ساعت ۱۰/۳۰با حرکت از مناطق دهگانه شهری به سمت حرم ملکوتی کریمه اهل‌ بیت حضرت معصومه(س) و تجمع حماسی در میدان آستانه راهپیمایی منسجم و شورآفرین خود را آغاز کرده و به سمت مصلای قدس، میعادگاه روزه ‌داران خداجوی ادامه می دهند.

مردم  روزه دار پیشاپیش علما و  روحانیون در طول مسیر تصاویر امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و همچنین پلاکارد نوشته هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از سران استکباری را حمل می کنند و خواهان پایان اشغالگری در سرزمین اسلامی فلسطین هستند و با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و اسرائیل ضمن محکوم کردن سیاست های قدرت های استکباری، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام  می دارند.

هوای بسیار گرم قم نیز مانع از حضور پرشور مردم روزه دار این شهر برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی نشده است به طوری که همه اقشار مختلف پیر و جوان، زن و مرد خود را به آیین اعلام حمایت از قدس شریف رساند ه اند.

مردم انقلابی قم با شرکت در این راهپیمایی بار دیگر بر حمایت قاطع خود از مردم مظلوم فلسطین تاکید و اعلام می کنند تا آزادسازی قدس شریف از پای نخواهند نشست.

امسال  با توجه به انتقال سفارت آمریکا در سرزمین های اشغالی به قدس شریف و حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی ضرورت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بیش از پیش احساس می شد و مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه قم یک بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، ضمن اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، از مردم مظلوم فلسطین و بحرین حمایت  می کنند و عدم مشروعیت رژیم غاصب اسراییل و آل سعود را به گوش جهانیان به ویژه حامیان ستمگر آن فریاد می زنند.

خاطرنشان می شود: راهپیمایان پس از پیمودن مسیرهای  تعیین شده  در مصلای قدس قم تجمع می کنند و قرائت قطعنامه پایان بخش راهپیمایی روز جهانی قدس خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha