پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ راهپیمایی روز جهانی قدس در قم -۲

حوزه/ نماینده عالی دولت در استان قم گفت: راهپیمایی روز قدس حرکت بزرگ و آرمانی ملت با ایمان ایران است که به تبعیت از امام راحل شکل گرفت.

سیدمهدی صادقی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: امروز نماد آرمان خواهی ملت ایران روز قدس است و بر همه مسلمانان واجب است که نسبت به این روز و ملت درد کشیده فلسطین حساسیت داشته باشند.

استاندار قم بر تقویت این مبنای وحدت آفرین که موجب تقویت جبهه اسلامی در جهان می شود تاکید کرد و افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس به عنوان یک نماد ملی و اسلامی را باید با تمام قوا پاس داریم و از این نماد مقاومت همه جانبه حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس با دوراندیشی حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) حامل این پیام مهم است که مسئله فلسطین برای همیشه در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده است و بیت المقدس این پاره تن اسلام و قبله اول مسلمین هرگز فراموش نخواهد شد.

استاندار قم تصریح کرد: روز قدس، روز نمایش شکوه اتحاد و همبستگی جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیست است. روزی است که قطره قطره حمایت ملت‌های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت مظلوم و قهرمان فلسطین، اقیانوس عظیمی از خروش یکپارچه ملت‌های اسلامی، علیه هرگونه تجاوز و اشغالگری را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش می‌گذارد.

نماینده عالی دولت در استان قم خاطرنشان کرد: روز قدس امسال در حالی برگزار می شود که تصمیم انتقال سفارت امریکا به قدس و موج جدید جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در کشتار مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین همچنین سکوت ننگین برخی از کشورهای مسلمان منطقه، موجی از نفرت و کینه در میان مسلمانان و ملت‌های بیدار ایجاد کرده و نوید یک راهپیمایی متفاوت و پرشورتر از سال‌های قبل را می‌دهد. از این رو مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، همگام با سایر مسلمانان جهان، در این روز به صحنه آمده و فریاد رسای بیزاری از استکبار و اعلام نفرت عمومی از رژیم اشغالگر قدس را سر خواهند داد.

انتهای پیام   ۲۱/۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha