پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
میناپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان، تقویت اراده در طول سال برای تهذیب نفس و خودسازی معنوی را از مهمترین برکات ویژه ماه مبارک رمضان برای بندگان خالص پروردگار برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اتمام روزهای عبادت و بندگی خداوند در ماه مبارک رمضان، بیان داشت: باید معنویت کسب شده در ماه ضیافت الهی را در طول سال حفظ کرده و استمرار ببخشیم.

وی با اشاره به اینکه نیت خالصانه و صادقانه برای فرنبرداری از خداوند از مهمترین برکات ماه مبارک رمضان برای حفظ معنویت در طول سال است، خاطر نشان کرد: صاحب اراده شدن برای تقویت تهذیب نفس و پاکی روح، هدیه ماه مبارک رمضان به بندگان خالص خداوند است .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان، تقوا و خویشتنداری را از دیگر برکات ویژه این ماه برشمرد و گفت: تقویت و حفظ اراده برای پاکی روح را باید در طول سال با انس و تدبر در آیات قرآن و عمل به سیره اهل بیت(ع) حفظ نماییم و در راستای گسترش و پیاده سازی سبک زندگی اسلامی در ابعاد مختلف قدم برداریم .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور در پایان با اشاره به اینکه بهره گیری از معنویت لحظات ماه مبارک رمضان راهکاری موثر بری رشد فضائل اخلاقی است، اظهار کرد: با استفاده از معنویت کسب شده در این ماه انسان می تواند بنیان اخلاقی پایدار و انسانی را در جامعه پایه ریزی نماید و در راستای گسترش و اشاعه معنویت روزافزون در جامعه قدم بردارد.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha