پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: جدیت غیرشعاری مسئولان و قاطعیت آنان در حل مشکلات اقتصادی، مطالبه مهم مردم و مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام و المسلمین سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در خطبه های نماز عید سعید فطر اظهار داشت: همان طور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی باید تصمیم قاطع بگیرند.

وی افزود: واقعیت آن است که مردم از شعار خسته شده اند و متاسفانه در حال حاضر به وعده های بی سرانجام مسئولان و دولتمردان اعتماد چندانی ندارند.

این استاد حوزه ادامه داد: مردم عمل مسئولان را می خواهند و مقام معظم رهبری نیز به طور خاص تاکید دارند که مسئولان از شعار عبور کرده و در عرصه عمل جدیت خود را نشان دهند.

وی گفت: واقعیت آن است که میدان شعار بسیار گسترده و فراخ است و میدان عمل نیاز امروز کشور ماست و این که به وعده هایی که داده می شود عمل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین توکل خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب به روشنی و وضوح خطوط را مشخص کرده و دستورات لازم را داده اند و اینک نوبت مسئولان و دولتمردان است که کار کنند و به این وسیله عاقبت به خیری دنیا و آخرت خود را تضمین نمایند.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha