پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی از مسئولین

حوزه/ آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی از مسئولان دولتی عراق بر اهمیت اتحاد و همبستگی در مقابل هرگونه تهدید یا توطئه در جهت فروپاشی اتحاد ملت عراق تاکید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی از مسئولین دولتی عراق بر اهمیت اتحاد و همبستگی در مقابل هرگونه تهدید یا توطئه در جهت فروپاشی اتحاد ملت عراق و وارد کردن آن در پرتگاه های مرگ تاکید کردند.

ایشان از تمامی مسئولین خواستند که به امور فقرا و اقشار نیازمند جامعه رسیدگی کرده و اوضاع معیشتی آنان را سر و سامان ببخشند و زندگی شرافتندانه ای برای آنان مهیا کنند.

آیت الله نجفی همچنین بر ضرورت مقابله با فساد اداری و مالی و ریشه کن کردن آن از طریق تشکیل دولت جدید تاکید کردند و افزودند:‌ عملکرد دولت آینده عراق باید به گونه ای باشد که همه آن را متعلق به خود بدانند.

آیت الله نجفی مردم عراق را به رسیدگی به ایتام و ارتباط با آنان دعوت کردند

به مناسبت ایام عید فطر جمعی از نیرو های امنیتی، مسئولین و اعضای عشایر عراق با آیت الله بشیر نجفی دیدار و عید را به ایشان تبریک گفتند.

آیت الله نجفی در این دیدار بر اهمیت حمایت و رسیدگی به ایتام و فقرا، تأمین نیاز های آنان و فراهم آوردن زندگی شرافتمندانه برای آنان تاکید کردند.

ایشان اشاره کردند: وظیفه هر عراقی است که از فرزندان شهدای بسیج مردمی حمایت مادی و معنوی کنند و با آنان در اتباط باشند؛ چرا که جانفشانی شهدا کار بسیار بزرگی است و فرزندان آنان امانتی در دست ما هستند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha