سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله قبلان

حوزه/ آیت الله قبلان گفت: دانشگاه اسلامی لبنان امانتی در دستان ما است که باید موفقیت ها و دستاوردهای آن را حفظ کنیم و ما انتظار داریم در کنار دانشگاه های دیگر در لبنان بتواند زمینه پیشرفت علمی لبنان را فراهم کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، صبح امروز خانم دینا المولی رئیس دانشگاه اسلامی لبنان با آیت الله عبدالامیر قبلان رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان دیدار کرد.

آیت الله قبلان در این دیدار در جریان فعالیت ها و پروژه های آینده دانشگاه و مشارکت آن در اجتماع بین المللی دانشگاه های اسلامی و عربی قرار گرفت؛ این اجتماع بزرگ دانشگاهی قرار است شنبه آینده در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار شود، چراکه خانم المولی هم اکنون رئیس شورای اجرایی اتحادیه دانشگاه های عربی است.

آیت الله قبلان در این دیدار از تلاش های خانم المولی برای پیشرفت و توسعه دانشگاه قدردانی کرد و افزود: دانشگاه اسلامی لبنان امانتی در دستان ما است که باید موفقیت ها و دستاوردهای آن را حفظ کنیم، زیرا این دانشگاه در زمینه های مختلف موفقیت هایی داشته و ما انتظار داریم در کنار دانشگاه های دیگر خود در لبنان بتواند زمینه پیشرفت علمی لبنان را فراهم کرده و مسیر لبنان را به سوی تقویت آموزش عالی باز کند.

آیت الله قبلان - خانم دینا المولی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha