پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حوزه خواهران

حوزه/ مرتضوی شاهرودی در نشست «روشنگری با محوریت اندیشه های امام خمینی(ره)» در مدرسه علمیه شهیده بنت الهدای علی آبادکتول، گفت: اندیشه های ایشان در بعد اخلاقی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، هر کدام می تواند راهگشای مناسبی برای نسل های جدید باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم مریم بیگم مرتضوی شاهرودی در نشست روشنگری با محوریت اندیشه های امام خمینی(ره) که در جمع طلاب مدرسه علمیه شهیده بنت الهدی علی آبادکتول و جمعی از بانوان این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: شخصیت امام راحل(ره) دارای ابعاد بسیار گسترده ای است، اندیشه های ایشان در بعد اخلاقی، فرهنگی، سیاسی و غیره، هر کدام می تواند راهگشای مناسبی برای نسل های جدید باشد.

وی اظهار کرد: از امام راحل آثار فراوانی منتشر شده است که یکی از مهمترین آنها، صحیفه نور است، توصیه بنده به همه عزیزان خصوصاً طلاب گرامی این است که تا حد ممکن این اثر جاوید را مطالعه کنند زیرا اثری است که تازگی دارد و با مطالعه هربار، انسان مطلب جدیدی می آموزد.

این کارشناس دینی  با بیان این که اگر انسان به خدا وصل شود محبوب می شود، ابراز کرد: امام خمینی(ره) انقطاع الی الله پیدا کرده بودند، از دنیا دور و به خدا نزدیک شدند؛ لذا محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کردند.

خانم مرتضوی شاهرودی با تاکید به تلاش در ادامه دادن راه امام گفت: دشمن هیچگاه دست از کار نمی کشد، لذا باید آگاه بوده و با جدیت و پشتکار راه امام(ره) را ادامه دهیم و در همه حال پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

وی ادامه داد: اگر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در تمام سخنانشان به حربه های دشمن اشاره می کنند، به این دلیل است که در جنگ گذشته همه کشته ها و مصدومین را می دیدند اما در جنگ فعلی، تنها افراد بصیر این کشته ها را می بینند، زیرا دشمن بسیار مخفیانه و به نام دین کار می کند، لذا باید بصیرت کافی داشته باشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha