سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله ممدوحی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ما باید ماهیت حقیقی و شوم وهابیت تکفیری را به نسل جدیدی که شناخت درستی از آن ندارد، بشناسانیم.

آیت الله ممدوحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به فرارسیدن هشتم شوال ، سالروز شوم تخریب قبور مطهر ائمه مظلوم بقیع ابراز داشت: هر کسی در این خصوص وظیفه دارد که شامل علما و حوزویان و دانشگاهیان از یک سو و دستگاه های تبلیغی و فرهنگی و نیز خود مردم از سوی دیگر می شود.

وی افزود: جریان وهابیت از زمان تاسیس تاکنون ضربات سختی به جامعه اسلامی و مسلمانان وارد آورده و باید حقیقت آن برای همگان روشن شود تا انشاالله زمینه رسوایی بیشتر وهابیون و اضمحلال آن ها فراهم شود.

این استاد حوزه همچنین بیان داشت: یکی از راهکارها که خوشبختانه در سال های اخیر از سوی علما و مراجع تقلیدی چون آیت الله العظمی مکارم به آن توجه ویژه ای شده، برگزاری کنفرانس ها و همایش های علمی است که در آن مقالات و آثار علمی مورد ارزیابی قرار می گیرد و قطعاً انتشار کتب و آثار این گونه برنامه ها در روشنگری جامعه اسلامی و به طور کلی جامعه بشریت نسبت به حقیقت جریان وهابیت و جدا بودن آن ها از اسلام ناب محمدی(ص) بسیار موثر است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha