پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام کشفی

حوزه/ مدیر اجرایی اردوی آموزشی «لاحقان ولایت» از برگزاری بیش از ۲۰۰ نشست تخصصی در بخش های آموزشی و فرهنگی در اردوی ۴۰ روزه طلاب ۲۹ استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام محمد کشفی، امروز در هم اندیشی مدیران و معاونین مدارس علمیه 29 استان که در اردوگاه فرهنگی و آموزشی سید الشهدا(ع) قزوین برگزار شد، گفت: خوشبختانه مدیر حوزه علمیه استان قزوین در برگزاری این اردوی 40 روزه به واقع دست اندرکاران را به خوبی همراهی کرد که جای قدردانی دارد .

وی افزود: در اردوی آموزشی «لاحقان ولایت» 600 نفر از طلاب 29 مدرسه علمیه کشور شرکت داشتند که در مدت برگزاری اردو توانستیم نشست های تخصصی در بخش های فرهنگی که رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها بر ارزشهای فراموش شده تاکید داشتند، را به خوبی برگزار کنیم.

مدیر اجرایی اردوی آموزشی «لاحقان ولایت» با اشاره به برگزاری اردوی آموزشی «لاحقان ولایت» همزمان با ماه مبارک رمضان، گفت: در این ایام پر برکت برنامه هایی از قبیل مراسم شبهای قدر ، و همچنین نشست های تخصصی با حضور اساتید برجسته قم  و قزوین در موضوعات مختلف سبک زندگی اسلامی و نیز جلسات حلقه های صالحین و اخلاق به خوبی اجرا شد و قطعا اثمرات با ارزشی به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام کشفی خاطرنشان کرد :در این اردو علاوه بر اینکه مباحث حوزوی و درسی، مسابقات ورزشی برای بالابردن روحیه نشاط و شادابی طلاب برگزار شد و به خوبی توانستیم به اهداف از پیش طراحی شده برسیم.

مدیر اجرایی اردوی آموزشی «لاحقان ولایت» در پایان بیان کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با موضوع حوزه انقلابی و انقلابی ماندن حوزه های علمیه بارها بیانات راهگشا و ارزشمندی مطرح فرموده اند که این مباحث در این اردو نیز توسط اساتید برجسته قم و قزوین برای طلاب به خوبی تبیین شد، البته باید این نشست ها در کلیه مدارس علمیه کشور اجرایی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha