جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مختار کرمی

​حوزه/ حجت الاسلام کرمی گفت: تلاش و برنامه ریزی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان تنها در سطح شهر سنندج متمرکز نیست، بلکه برای شهرستانهای تابعه استان برنامه های فرهنگی و مذهبی بسیاری تدارک دیده است.

حجت الاسلام مختار کرمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به اهمیت فصل تابستان برای نوجوانان و جوانان اظهار داشت: اوقات فراغت می تواند به عنوان یک پتانسیل بسیار خوب در توسعه علوم و معارف به یاری جوانان بیاید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اذعان به اینکه مسئولان فرهنگی هنوز به صورت منظم، دقیق و تخصصی برای اوقات فراغت تابستان فکری نکرده اند، گفت: خوشبختانه اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان در طول سال به ویژه ایام تعطیلات تابستان برنامه های فرهنگی و مذهبی بسیاری برای نوجوانان و جوانان این خطه دارد.

این مسئول فرهنگی عنوان کرد: تلاش و برنامه ریزی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان تنها در سطح شهر سنندج متمرکز نیست، بلکه برای شهرستانهای تابعه استان برنامه های فرهنگی و مذهبی بسیاری تدارک دیده است.

حجت الاسلام کرمی با اشاره به اینکه امسال در طرح اوقات فراغت تابستانه در شهرستانهای استان کردستان پایگاه هایی ایجاد کرده ایم، گفت: برای نمونه بیش از 17 پایگاه طرح اوقات فراغت برای نوجوانان و جوانان سقزی توسط مبشرین فرهنگی این اداره کل ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد این پایگاه ها نقش بسیار مهمی در پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دارد و آنان را از تهاجم فرهنگی دشمنان حفظ می کند، بیان داشت: سعی و تلاش ما در تابستان سالجاری این بوده است این پایگاه ها در روستاها و حاشیه شهرستانهای استان کردستان احداث شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: استقبال از پایگاه طرح اوقات فراغت این اداره کل چشمگیر می باشد و همانند سالهای گذشته مورد استقبال جوانان و نوجوانان قرار گرفته است.

حجت الاسلام کرمی به فعالیت های فرهنگی پایگاه های اوقات فراغت اشاره و اظهار کرد: در این پایگاه ها برنامه های متنوع بسیاری با اولویت تفکیک جنسیتی در حوزه های فرهنگی، دینی، هنری و... برای شرکت کنندگان در طرح برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha