پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در سال گذشته قریب به ۱۴هزار یزدی از فعالیت های قرآنی بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، در دیدار کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی، تبلیغ خود را بر محور اقتضائات زمان انجام می‌دهد، گفت: برای به‌روز رسانی تبلیغات و تلاش در مسیر اثرگذاری بیشتر آن، نیاز به تحقیقات میدانی وجود دارد که در سال گذشته،۲۰ تحقیق و پژوهش میدانی در حوزه دین در استان یزد صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه از دیگر فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی اعزام مبلغین به مناطق مختلف استان یزد است تصریح کرد: در سال گذشته قریب به 5هزار مُبلغ به مناطق مختلف استان یزد اعزام و در زمینه های تبلیغی مشغول به فعالیت شدند.

این مقام مسئول در ادامه به اشاره به اینکه فعالیت های سازمان تبلیغات در امور قرآنی در استان بسیار چشمگیر و موثر بوده است، اذعان داشت: در سال 96 قریب به 14هزار یزدی از دوره ها و فعالیت های قرآنی بهره مند شدند.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی با بیان برخی از مشکلات سازمان تبلیغات اسلامی استان در خصوص مدارس صدرا گفت: یکی از عمده ترین مسائل و مشکلات سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در راستای اضافه کردن مدارس صدرا، عدم وجود زمین مناسب است که امیدواریم در این راستا نیز مسئولان ذیربط چاره اندیشی کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha