سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تشکری

حوزه/ مدیرکل بنیاد و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: پیشرو بودن ایثارگران در مسابقات و فعالیت‌های قرآنی افتخاری برای استان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری،در نشست تجلیل از نفرات برتر مرحله استانی بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر با بیان اینکه پیشرو بودن ایثارگران در مسابقات و فعالیت‌های قرآنی افتخاری برای استان محسوب می‌شود، گفت: این جامعه ارزشمند ایثارگر با عملکرد عالی خود در حوزه‌های فرهنگی و هنری موجبات سربلندی استان و کشور را فراهم می‌کنند.

مدیرکل بنیاد و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره به نقش و جایگاه قرآن در زندگی، افزود: تمسک به قرآن شرط حیات ابدی انسان بوده و بی‌توجهی به آن باعث هلاکت انسان در هر دو دنیا خواهد شد.

وی تصریح کرد: قرآن برنامه جامع زندگی بشریت است که خداوند متعال آن را بر قلب نازنین پیامبر(ص) نازل کرد تا راه سعادت و شقاوت را مشخص و انسان را برای رسیدن به قرب الهی رهنمون سازد.

حجت الاسلام تشکری توجه به آموزش قرآن را یادآور شد و خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم زندگی خود و فرزندانمان را با فراگیری قرآن متبرک کنیم تا عطر و شمیم قرآن حافظ فکر، اندیشه، جان، مال و فرزندمان باشد.

وی با اشاره به اینکه بهترین راه فائق آمدن بر مشکلات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اضافه کرد: اگر فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه جاری و ساری شود همه مشکلات حل می‌شوند و جامعه به سمت تعالی پیش می‌رود.

گفتنی است در پایان این نشست از نفرات برتر مرحله استانی بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در رشته‌های مفاهیم، تفسیر، قرائت، حفظ 20 جزء و پنج جزء تجلیل شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha