شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نعمتی معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر گفت: سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه با حضور طلاب، اساتید و برخی مسئولان استانی و شهرستانی در مدارس علمیه استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام مهدی نعمتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، با اعلام این خبر گفت: از روز گذشته سال تحصیلی جدید حوزه علمیه استان در برخی از مدارس آغاز شده و امروز نیز تعدادی دیگر از مدارس علمیه سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر از جذب تعداد 40 نفر در سال تحصیلی جدید به حوزه علمیه استان خبر داد و افزود: پس از انجام آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی و نیز برگزاری دوره های میثاق طلبگی و اختبار و تثبیت در مدارس علمیه استان از مجموع افرادی که داوطلب ورود به حوزه علمیه استان بودند تعداد 40 نفر سرانجام به عنوان طلبه پذیرش شدند.

وی افزود: با احتساب این افراد جذب شده تعداد طلاب حوزه علمیه استان به 750 نفر رسید که این تعداد در مدارس هشت گانه استان مشغول به تحصیل خواهند شد.

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی مقاطع تحصیلی حوزوی در استان بوشهر تدریس می شود گفت: از سطح یک تا چهارم و افزون بر آن درس خارج نیز توسط حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر تدریس می شود و دیگر طلاب جهت ادامه تحصیل نیازی به انتقال به سایر استان های کشور ندارند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر تعداد مدارس علمیه استان را هشت مدرسه عنوان کرد و اظهار داشت: شش مدرسه بلند مدت و دو مدرسه کوتاه مدت در استان بوشهر فعالیت می کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha