جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس سازمان صدا و سیما با مراجع و علما

حوزه/ معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: همراه با رئیس و چند تن از معاونان و مدیران سازمان صداوسیما در قم بودیم. اخبار رسمی این دیدارها منعکس شده است، اما روایت من برای مخاطبان و کاربران گرامی شاید نکات جدید و خواندنی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،‌ دکتر علی دارابی معاون امور استان‌های صدا و سیما در یادداشتی بیان داشت: روز پنج شنبه ۲۹ خرداد ماه ۹۷ همراه با رئیس و چند تن از معاونان و مدیران سازمان  صداوسیما در قم بودیم. اخبار رسمی این دیدارها منعکس شده است، اما روایت من برای مخاطبان و کاربران گرامی شاید نکات جدید و خواندنی داشته باشد.

۱- مجلس خبرگان رهبری کمیته ای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارد که قریب به ۱۵ نفر از اعضاء خبرگان عضو آن هستند حجه الاسلام عبدالهی (نماینده مردم اصفهان در خبرگان) رئیس این کمیته است.

در نشست با کمیته مذبور دو موضوع دستور کار بود:

1 نقد و بررسی برنامه های صداوسیما در حوزه معارفی، فیلم و سریال ، ... و دیگری طرحی ۲۰ ماده ای برای همکاری مشترک صداوسیما و این کمیته و حوزه های علمیه.

حجه الاسلام نبوی معاون تبلیغ حوزه علمیه نقد و بررسی برنامه های سیما را مطرح کرد.

که رئیس سازمان و معاون سیما توضیحاتی را ارائه کردند. درباره پیش نویس طرح  برای همکاری مشترک مقرر شد موضوع بررسی و تصمیم مقتضی اتخاذ گردد.

2 نشست مشترک با حجه الاسلام اعرافی مدیر حوزه های علمیه و رئیس جامعه المصطفی العالمیه و تنی چند از معاونان و مدیران حوزه و جامعه المصطفی .

حجه الاسلام اعرافی گفت : در جامعه المصطفی از ۱۳۰ کشور دنیا در حال تحصیل هستند که در بیش از ۲۰۰ رشته و گرایش تحصیل می کنند و ۱۰ هزار استاد و محقق تمام وقت و غیر وقت در مجموعه جامعه در سراسر دنیا فعال هستند.

ایشان گفت در کشور ۱۰۰ نشریه از سوی  حوزه های علمیه منتشر می شود. و بیش از ۴۰ هزار اثر به ۴۰ زبان زنده دنیا ترجمه و منتشر شده است.

در پایان مقرر شد برای افزایش همکاری ها کارگروه مشترکی تشکیل و با انتقال موافقنامه کارها دنبال شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha