سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مسؤول مدرسه علمیه سفیران هدایت بابل

مسؤول مدرسه علمیه سفیران هدایت گتاب بابل، نامه به مسئولان برای مذاکره مستقیم با آمریکا از سوی عده ای سازش گر را همسویی با ترامپ و نتانیاهو دانست و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی بدون توجه به این اظهارات سخیف همان مسیر انقلاب را دنبال می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام حسین تقی پور، مسؤول مدرسه علمیه سفیران هدایت بابل امروز در نشستی بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب و دانشجویان شهر گتاب برگزار شد به نامه عده ای سازش کار و پادوی آمریکا برای مذاکره مستقیم با آمریکا اشاره کرد و گفت: مذاکره با آمریکا اوج ذلت و خواری یک ملت است.

وی با بیان این که اکثر امضاء کنندگان این نامه ذلت بار علیه ملت بزرگ ایران اسلامی در امضاء چنین نسخه های ذلت باری سابقه دارند، افزود: تجربه ثابت کرده مذاکره با آمریکا هیچ دردی را دوا نخواهد کرد و نباید از این پس فریب چنین توطئه هایی را خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مواضع ملت بزرگ ایران در برابر سیاست های زورگویانه آمریکا سرسختانه و قاطع است، خاطرنشان کرد: این ملت رنج ها و سختی های بسیاری را برای پایه گذاری این انقلاب تحمل کردند و با این فشارها و تحریم ها زیر بار خواسته های نامشروع آمریکایی نخواهند رفت.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به این که رئیس جمهور آمریکا تصور می کرد با خروج از برجام می تواند ایران اسلامی را به پای میز مذاکره بکشاند، افزود: دولتمردان آمریکایی سخت در اشتباه هستند چون این ملت همه مشکلات و سختی ها را با همه توان خود تحمل خواهند کرد و در نهایت پیروز خواهند شد.

وی با بیان این که بازگشت جمهوری اسلامی ایران به پای میز مذاکره تنها امید ترامپ و دیپلماسی آمریکایی است، گفت: نسخه سازش ذلت‏ بار اخیر با هدف تامین این نیاز و آرزوی استراتژیک ترامپ است که بر زمین مانده است.

مسؤول مدرسه علمیه امام حسین(ع) گتاب با بیان این که ترامپ با ابزار فشار اقتصادی و تحریم ها می خواهد با توان دفاعی کشورمان مقابله کند، گفت: مسأله توان نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی قابل مذاکره نیست و جزء خط قرمزهای کشورمان است.

حجت الاسلام تقی پور با بیان این که غربی ها با برخی طرح ها نظیر FATF تلاش می کنند ایران اسلامی را در خاک خود محصور کنند، بیان داشت: نمایندگان ملت باید هوشیار باشند تا خدای ناکرده زیر بار تصویب این لایحه خطرناک نروند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هدف اصلی آمریکا زمین گیر کردن ایران اسلامی در منطقه و جلوگیری از نفوذ منطقه ای کشورمان است، خاطرنشان کرد: آمریکا به خوبی از شکست سیاست های خود در برابر استراتژی جمهوری اسلامی در منطقه آگاه است و به همین دلیل می کوشد با تحریم های اقتصادی این شکست ها را جبران کند.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به این که آمریکایی ها در اجرای این طرح از همکاری اروپایی ها نیز برخوردار هستند، گفت: اروپایی ها این بار در نقش مدافع برجام به دنبال تأمین منافع خود در منطقه هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نامه عده ای سازش کار برای مذاکره با آمریکا به منظور پیوند زدن فشار از بیرون و همراهی از داخل در جهت عملی شدن توطئه جدید آمریکا علیه نظام اسلامی است، تصریح کرد: این افراد خودفروخته باید بدانند که ملت ایران زیر بار چنین طرح های ذلت آوری نخواهند رفت.

وی با بیان این که ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی خائنان به وطن را نخواهند بخشید، بیان داشت: در طول تاریخ نیز چنین طرح های ذلت باری از سوی برخی افراد خائن انجام شد که کشور را در خدمت بیگانگان قرار داد.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به این که وجود برخی چهره های به اصطلاح اصلاح طلب در میان امضاء کنندگان این نامه ذلت بار نشان دهنده عدم پایبندی این افراد به آرمان ها و ارزش های انقلاب است، گفت: تجربه ثابت کرده چنین افرادی در مواقع حساس در زمین دشمن بازی می کنند.

وی، نامه به مسؤولان برای مذاکره مستقیم با آمریکا از سوی افراد غرب زده و به اصطلاح روشنفکر همسویی با ترامپ و نتانیاهو است، افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی بدون توجه به این اظهارات سخیف همان مسیر انقلاب را دنبال می کنند.      

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha