جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ولایتی

حوزه/ مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با اشاره به تحریم های علیه کشورمان، اظهار کرد: امروز قدرت اول منطقه هستیم و کاری خواهیم کرد که دیگران را به شگفتی در آوریم و آمریکایی ها بدانند ملت ایران از سد تحریم ها عبور می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، دکتر علی اکبر ولایتی در مراسم اهدای مدال های تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ کانادا به آستان قدس رضوی، در محل سالن همایش های دائمی این آستان، با اشاره به تحریم های علیه کشورمان، با تاکید بر اینکه ‌آمریکایی ها باید بدانند که ملت ایران از این سد نیز به زودی عبور می کنند، اظهار کرد: امروز قدرت اول منطقه هستیم و کاری خواهیم کرد که دیگران را به شگفتی در آوریم.

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی ابراز کرد: ایران کشوری است که در طول تاریخ ثابت کرده که می تواند هر قله ای را فتح کند و پرچمدار تمدن اسلامی بوده است.

ولایتی افزود: امروز هم بعد از پیروزی های مختلف که در عرصه مبارزه با مخالفان انقلاب داشته ایم، شاهد تحریم هایی هستیم اما دولت و ملت ایران با هم و متحد در برابر آن خواهند ایستاد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل خاطر نشان کرد: در برابر رجز خوانی و یاوه گویی رئیس جمهور آمریکا خواهیم ایستاد و اتفاق کلمه امروز در کشور بشارت دهنده آینده موفق آن است.

وی در ادامه با بیان اینکه فرهنگ سازی بر اساس فرهنگ اسلامی، ایرانی و انقلابی و پیشبرد علم مدنظر دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: امروز حدود 5 میلیون دانشجو داریم و تعداد ارائه مقالات علمی نسبت به قبل از انقلاب 70 برابر شده است که عامل آن خاصیت علم آموزی مردم ایران و فضایی است که جمهوری اسلامی برای دانش ملت ایجاد کرده و توانسته اند در عرصه های مختلف خود را نشان دهند.

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تصریح کرد: این دانشگاه در آینده نزدیک شگفتی ها، شکوفایی داشته و ایفای نقش خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha