پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار با علما

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم گفتند: امروز در دورانی به سر می بریم که دشمنان از هر عرصه ای مقابل نظام اسلامی ایستاده اند لذا باید با وحدت و همدلی،با تأمین مطالبات و نیازهای مردم رضایت آنها را حاصل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،، حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار دکتر واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار داشتند: در وضعیت حاضر مهم‌ترین مسأله تقویت راه‌های انسجام و وحدت در داخل کشور است به گونه‌ای که  اختلاف و افتراقی ایجاد نشود تا دشمن بتواند از آن سوء استفاده کند.

استاد خارج فقه حوزه علمیه با درخواست ابلاغ سلام ایشان به رئیس جمهور، تصریح کردند: باید با تأمین مطالبات و نیازهای مردم رضایت آنها را حاصل کنیم تا به عنوان مهم‌ترین پشتوانه نظام و مهم‌ترین رکن وحدت، همچنان حامی و پشتوانه اصلی نظام باشند و مسئولان نیز باید تحت نظر مقام معظم رهبری و با همدلی و هماهنگی یکدیگر، در این راستا تلاش خود را مضاعف کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور نیز در این دیدار با ابلاغ سلام رئیس جمهور به حضرت آیت‌الله علوی گرگانی گفت: امروز به دنبال خروج آمریکا در برجام با وضعیت جدیدی مواجه هستیم و دولت تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مردم با سختی مواجه نشده و بویژه معیشت اقشار ضعیف‌تر در اثر جنگ اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی آسیب نبیند.

محمود واعظی افزود: لازم است، چنانکه رئیس جمهور نیز تأکید کردند، مسئولان و کسانی که مرجع و محل رجوع مردم هستند، درباره فضای جدید با مردم سخن بگویند تا آنها تحت تأثیر فضاسازی و جنگ روانی دشمن قرار نگیرند. باید در داخل به گونه‌ای عمل کنیم و چنان وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم که دشمن  از تأثیرگذاری فشارهای اقتصادی و جنگ روانی خود ناامید شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص همگرایی و انسجام قوا در اتخاذ سیاست‌ها و برنامه‌های کلی کشور، اظهار داشت: باید صمیمیت و همدلی بین سران سه قوه به متن جامه نیز تسری یابد که البته لازمه افزایش همدلی و وحدت و انسجام بین مردم، شنیدن و تلاش برای برآورده شدن مطالبات مردم است.

انتهای پیام    313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha