پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدرسه

حوزه/ رئیس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: استعدادهای هنری فرزندان طلاب و مبلغان در تابستان امسال شناسایی و تحت آموزش های هنری قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مجید شجاعی رئیس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استعدادیابی و آموزش هنری فرزندان مبلغان با عنوان «یاوران هنری تبلیغات دینی»، یکی از راهبردهای اصلی اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان است.

وی افزود: این طرح در قالب مدرسه تابستانه هنر انجام می گیرد و استعدادهای برتر هر رشته هنری در مدرسه پاییزه هنر وارد فاز تکمیلی و در مدرسه زمستانه دوره تخصصی هنری را خواهند گذراند.

وی با اشاره به اینکه این مدرسه در هشت رشته برگزار خواهد شد، گفت: عکاسی با تلفن همراه، نویسندگی داستان کوتاه، مهارت بیان قصه، آموزش بازی های فکری، آموزش وبلاگ و سواد رسانه، آموزش نرم افزار پاورپوینت، ویرایش فیلم و وکلیپ صوتی، آموزش فوتوشاپ و آموزش خشنویسی خط تحریر عناوین این رشته ها خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که این طرح با همکاری مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان اجرا می شود و هر فرزند طلبه می تواند حداکثر در دو رشته هنری، به صورت رایگان شرکت کند، افزود: کلاس دختران و پسران به صورت مجزا و در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود.

وی از اهدا جوایز نقدی و غیر نقدی به برگزیدگان دوره در مراسم اختتامیه خبر داد و گفت: آثار برگزیده در انتهای دوره در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

شجاعی در پایان اظهار کرد: علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، برنامه کلاس ها و ثبت نام به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است، ثبت نام تا 15 تیر ماه 1397 فعال و دوره مذکور روز شنبه 16 تیر ماه 1397 آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha