جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری

حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که با وحدت و انسجام ملی ، مشکلات اقتصادی امروز را پشت سر می گذاریم، هدف مسئولان نظام، کمک به دولت برای عبور از دوران سخت کنونی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری، عصر امروز طی سخنانی در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به فشار بی امان و ناجوانمردانه دشمن در جنگ تمام عیار اقتصادی علیه کشور ما اظهار داشت: ما در این وضعیت باید بکوشیم که با وحدت و همدلی و انسجام ملی به مقابله با مشکلات برویم و ضمن استفاده درست از منابع موجود، حداکثر تلاش را در زمینه خدمت صادقانه به مردم انجام دهیم.

وی با اشاره به فشار آمریکا و همکاری برخی کشورهای منطقه در این خصوص به منظور ممانعت از فروش نفت ایران گفت: ما در جنگ نفس گیری که قرار داریم و در این چالش زورآزمایی با نظام سلطه باید مراقب باشیم مدیریت جدی و مطلوبی در رابطه با منابع و ذخایر ارز و طلا داشته باشیم.

رییس فراکسیون روحانیت مجلس همچنین با تاکید بر لزوم مدیریت درست نقدینگی موجود در کشور و پرهیز از التهاب در بازار، ابراز داشت: با هدایت و تاکید مقام معظم رهبری شورایی از مسئولان و افراد صاحب نظر سه قوه تشکیل شده که به صورت هفتگی جلسات خود را در قالب یک قرارگاه فرماندهی عملیات برگزار می کنند و هدف همه این است که به دولت برای عبور از این دوران گذار کمک کنیم.

وی تصریح کرد: ما در مجلس به این نتیجه رسیده ایم که حتی استیضاح در سطح وزرا هم در شرایط فعلی به مصلحت نیست چه برسد به رییس جمهور چرا که هر گونه تنش در داخل به سود دشمن و به ضرر کشور و نظام است.

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری همچنین افزود: خوشبختانه در میان سه قوه به خصوص مجلس شورای اسلامی شاهد همدلی خوبی بین گروه ها و تفکرات مختلف هستیم تا در سایه وحدت بر مشکلات پیش رو فائق شویم و البته این مهم باید در سطح استان ها با قوت هر چه بیشتر دنبال شود.

وی گفت: استان قم در حال حاضر از این حیث یکی از آرام ترین و منسجم ترین استان های کشور است که همدلی و همگرایی خوبی بین مسئولان و مدیران و نمایندگان استان برای خدمت به مردم وجود دارد.

این نماینده مجلس همچنین با بیان این که اغتشاشات و برخی درگیری های اخیر هدفمند بوده، ابراز داشت: ما باید در مواجهه با مردم که به جهت مشکلات ممکن است عصبانی باشند همدردانه رفتار کرده و بکوشیم که مشکلات را به تدریج حل کنیم.

وی با تاکید بر این که ما در دوران پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی، مسایل و مشکلات و بحران های بسیاری را پشت سر گذاشته ایم، گفت: به لطف الهی و در سایه هدایت های مقام معظم رهبری و وحدت مردم و مسئولان، انقلاب اسلامی مستحکم است و قدرت و توانایی بالایی دارد و انشاالله در سایه همدلی و وحدت از این دوران نیز عبور خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری افزود: آنچه از مسئولان انتظار می رود این است که از اشرافی گری به شدت پرهیز کرده و با مردم همدرد باشند و زندگی خود را شبیه مردم عادی کنند نه این که در مسیر تجمل و اشرافی گری حرکت کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    0 0
    تمام مشکلات کشور از بی عرضگی بعضی هست که پنج سال کشور و ملت رو با برجام و گفتگو با غرب فریب داد،بعد دولتی که کدخدا پرست ها درونش نفوذ دارند و خودشون باعث بوجود آمدن مشکلات هستند و هنوز دنبال برجام و مذاکره هستند چطوری میخواد مشکلات رو حل کنه اگه قرار بود خدمتی به ملت و کشور بکنه چرا تا به حال انجام نداده دولت مشکلی اضافه نکنه به مشکلات به جای حل مشکلات
  • ناشناس IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    0 0
    دولتمردان اگه به جای مذاکره با غرب و دروغگویی و عوامفریبی به رهنمودهای رهبری توجه میکردند این مشکلات الان وجود نداشت،دولتمردانی که تو خانه های آنچنانی زندگی میکنند و دردی ندارند چگونه میخواهند مشکلات رو حل کنند،مشکلاتی را که خودشون بوجود آوردن و هر دفعه اومدن سخنرانی کردند و دروغ گفتند و دروغ،،بعد ادعای مسلمانی هم میکنند مسلمانانی که دروغگویی و عوامفریبی کارشون هست و اسلام فقط برای پر کردن جیب و فریب مردم بکارشون میاد