جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کارگاه آموزشی «مستند سازی با موبایل»

حوزه/ انجمن سواد رسانه طلاب کارگاه آموزشی «مستند سازی با موبایل» برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، رئیس انجمن سواد رسانه طلاب از برگزاری کارگاه آموزشی «مستند سازی با موبایل» خبر داد.

رفیع الدین اسماعیلی در این‌باره گفت: این دوره ویژه طلاب و مبلغین توسط روح الله رفیعی (مدرس مستندسازی و با سابقه ساخت بیش از 150 مستند در داخل و خارج از کشور) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در کارگاه آموزشی مستند سازی با موبایل که ‌به همراه کارگاه عملی است، مواردی همچون: آشنایی با کارکردها و ویژگی‌های فیلم های موبایلی، آشنایی با قابلیت‌ها و محدودیت‌های موبایل جهت مستندسازی، آشنایی با اصول اخلاقی تصویربرداری از سوژه‌، آشنایی با نرم افزارهای تدوین موبایل، آشنایی با مبانی زیبایی شناسی تصویر: قاب بندی، رنگ بندی و...، ابزار و تجهیزات جانبی، ایده‌پردازی تا تعیین سوژه، تصویربرداری و صدابرداری با موبایل و کارگردانی با موبایل آموزش داده می شود.

اسماعیلی خاطر نشان کرد این دوره از نیمه مرداد پنج شنبه ها صبح برگزار شده و مبلغین می‌توانند مستندهای ساخته شده خود را جهت شرکت در دوره بعدی جشنواره فیلم اشراق تحویل دبیرخانه این جشنواره بدهند. همچنین این فیلم‌ها به نام خود مبلغین در کانال آپارات مرکز فرهنگی هنری به نام «اشراق» بارگذاری می‌شود.

وی در پایان اعلام کرد علاقه مندان می توانند تا 25 تیر ماه 1397  جهت ثبت نام در کارگاه بصورت حضوری همراه با مدارک(یک قطعه عکس و مبلغ 30 هزار تومان ودیعه) به آدرس قم، خیابان شهداء (صفائیه)، کوچه 21، فرعی اول، سمت چپ، مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، انجمن سواد رسانه مراجعه کرده و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره 025371160 داخلی 5157 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha