پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام اسماعیل شادمانی مسئول امور صیانتی حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مصاحبه طلاب جدید الورود حوزه علمیه کرمانشاه از ۴ تا ۱۶ تیرماه، به مدت ۱۱ روز در مدیریت حوزه علمیه استان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، مصاحبه طلاب جدید الورود حوزه علمیه کرمانشاه، از 4 تا 16 تیرماه، به مدت 11 روز در مدیریت حوزه علمیه استان ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام اسماعیل شادمانی مسئول امور صیانتی حوزه علمیه کرمانشاه در حاشیه برگزاری این برنامه  اظهار داشت: مصاحبه 100 نفر از طلاب جدید الورود حوزه علمیه استان  در مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه برگزار می شود.

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه کرمانشاه افزود: داوطلبان شهر کرمانشاه  که در مصاحبه شرکت می کنند و مصاحبه داوطلبان سایر شهرستان ها در روزهای آتی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مصاحبه مسائل علمی، اخلاقی و همچنین  تست روان شناسی و مشاوره ی مورد توجه قرار می گیرد. شرکت در دوره میثاق طلبگی و همچنین اختبار و تثبیت از دیگر مراحل ورود به مدارس علمیه است.

حجت الاسلام اسماعیل شادمانی، همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه، یک قطعه عکس، مدرک تحصیلی و کارنامه، معافیت تحصیلی و مدارک حفظ قرآن را از مهم ترین مدارک لازم برای شرکت در مصاحبه حضوری اعلام کرد.

وی در پایان یادآور شد که در روز پنج شنبه 14 فرصتی برای طلاب جدید الورود است و شنبه 16 تیرماه نیز جهت افراد کمیسیونی می باشد تا پس از  قبولی در مصاحبه مراحل بعدی جذب و گزینش را پشت سر بگذرانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha