جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهدی طائب

حوزه/ رئیس قرارگاه راهبردی عمّار از مواضع عزتمندانه و شجاعانه رئیس‌جمهور در قبال اسرائیل تجلیل کرد و گفت: پیگیری این خط درست، زمینه‌ساز تکیه بر توان و توانمندی داخلی و رفع مشکلات موجود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، رئیس قرارگاه راهبردی عمّار، شنبه‌شب در یادواره 16 شهید منطقه جوادیه بجنورد، با تجلیل از مواضع شجاعانه رئیس‌جمهور در قبال اسرائیل، اظهار کرد: قدردانی و تجلیل سردار سلیمانی از رئیس‌جمهور هم به دلیل همین مواضع درست و به جای آقای روحانی بود.

وی با بیان اینکه دشمنی اسرائیل و آمریکا با ملت ایران هیچ‌گاه پایان نمی‌یابد، اضافه کرد: اگر بعد از گذشت 40 سال از انقلاب و نظام ما به سختی‌های امروز دچار شده‌ایم یکی از دلایل آن اقدامات دشمنان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب ادامه داد: بخش اعظم مشکلات داخلی ما ناشی از اقدامات دشمن است، زیرا از روز اول نگذاشتند ما بساط آموزشی درستی را در کشور پهن کنیم.

وی با بیان اینکه امروز تحقیق راجع به وضعیت آمریکا از تحقیق راجع به خود ما واجب‌تر است، اضافه کرد: باید بدانیم چه شد که ترامپ رأی آورد، ترامپ آمد گفت ای مردم کشتی آمریکا در حال غرق شدن است و مردم به ترامپ روی آوردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب خاطرنشان کرد: آمریکا 20 هزار میلیارد دلار بدهکار است، الآن هم از معاهدات مختلف که برای آمریکا هزینه‌بر بود بیرون می‌آید، از افغانستان و عراق بیرون آمد و از جاهای دیگر هم بیرون می‌آید.

وی افزود: آمریکا بر اجناس چینی تعرفه می‌بندد و قصد دارد از کالاهای آمریکایی در مقابل کالاهای چینی حمایت کند تا بتواند سامانی به اوضاع نابسامان اقتصادی خود بدهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب در ادامه با اشاره به اینکه مقاومت و تکیه به توان داخلی تنها راه مقابله با تحریم دشمنان است، اضافه کرد: تحریم سبب رشد ما می‌شود، زیرا ما در تحریم‌ها و تحت فشار عملکرد بهتری داریم.

وی ادامه داد: ما در زمینهٔ موشک تحریم صد درصد هستیم، اما در همین تحریم‌ها بهترین موشک‌ها را ساختیم اما در زمینهٔ خودرو تا دلار گران می‌شود می‌بینیم خودروهای داخلی هم گران می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha