جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دوره آموزشی

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین، در دوره آموزشی بانوان مبلغه مدارس امین گفت: شما مبلغین مدارس امین که با دانش آموزان در ارتباط هستید باید بتوانید به شبهات و سؤالات مختلف آنان پاسخ شفاف بدهید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام عباس فغانی در دوره آموزشی مبلغین مدارس امین استان قزوین، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق(ع)، گفت: دانشگاه امام جعفر صادق علیه‌السلام که پایگاه حقیقی اسلام بود، سبب شد حضرت در جهان به نام رئیس مذهب شیعه یعنی مذهب آل محمد  (ص)  شناخته شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: امام صادق  (ع)  علاوه بر علوم قرآنی، تفسیر، احکام، فضایل و سجایای اخلاقی معاشرتی را آمیخته با سایر علوم به شاگردان خود تعلیم می‌داد.

حجت الاسلام فغانی تصریح کرد:حضرت امام جعفر صادق (ع) با تربیت شاگردان بسیار و برجسته، حیات تازه ای به اسلام و مسلمین بخشید و فرهنگ ناب تشیّع را که از متن اسلام محمدی و علوی نشأت گرفته بود به جهانیان عرضه کرد.

 استاد حوزه علمیه قزوین ضمن خطیر دانستن رسالت مبلغین، بیان کرد: شما مبلغین که در سنگر تبلیغ وتبیین احکام دینی و شرعی فعالیت دارید، باید قدراین فرصت ها و لحظه های ناب را دانسته و برای پاسخ دادن به احکام شرعی  ودینی آحاد مردم تلاش فراوان داشته باشید.

وی در پایان گفت: شما که در مدارس امین با دانش آموزان در ارتباط هستید سعی نمایید که به سؤالات و شبهات آنان به صورت گروهی پاسخ دهید،  این کار برکات و ثمرات خوبی برای شما و داشن آموزان به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha