جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام نوفرستی

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی گفت: امروزه در کشور ما مادران شهدا برای تقدیم کردن فرزندانشان در راه نظام و انقلاب افتخار می‌کنند، این افتخار کردن‌ها سرمایه ملی است که بایدقدر دانسته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام  غلامحسین نوفرستی،  در مراسم تشییع شهید ایمان یوسفی با اشاره به مصادیق تقوا، اظهار کرد: تقوا در معنای عام یعنی مراقبت از خود برای جلوگیری از انحراف و مراقبت در برابر دشمن است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز در میدان جنگ دشمن قرار داریم، تصریح کرد: باید در مقابل دشمن به گونه ای عمل کنیم که تمامی توطئه ها را خنثی کرده و پیروزمندانه از این میدان جنگ خارج شویم.

وی افزود: همه ی ما باید بدانیم و این احساس را درک کنیم که در مقابل دشمن ایستاده ایم لذا تقوا پیشه کردن بیش از پیش مورد توجه می باشد.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه نباید به دشمن اعتماد کرد، بلکه باید از حیله و نیرنگ های آن آگاه بود،خاطرنشان کرد: حیله دشمن فقط حیله نظامی نیست، و در حال حاضر از طریق جنگ نرم وارد میدان شده اند و فکر و اعتقاد جوانان ما را مورد هدف قرار داده اند.

وی بیان کرد: یکی از معانی تقوا پرهیز از سستی و سهل انگاری است، اگر صبر و تقوا را جوانان، مسئولان نظام و عموم مردم بکار بندند، مطمئن باشید که دشمنان این نظام هیچگونه غلطی نمی توانند انجام دهند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام راحل در زمانی قیام کرد که در کشور امام زمان(عج) اجازه خواندن روضه ابا عبدالله الحسین (ع) داده نمی‌شد، مساجد بسته بود و کسی نسبت به برداشتن حجاب زنان جرئت اظهار نظر نداشت و با پیروزی انقلاب اسلامی، مردم هویت خود را پیدا کردند و رکن اصلی نظام و انقلاب به شمار آمدند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس فرهنگ ناب محمدی و حضور مردم در صحنه های انقلاب، اعتماد به نفس ملی به وجود آمد و مردم فهمیدند که می‌توانند در کشور خود تاثیرگذار باشند، گفت: اعتماد به نفس مردم باعث شد تا ایثار رنگ و بوی جدیدی به خود بگیرد.

افتخار کردن مادران شهدا برای تقدیم کردن فرزندانشان، سرمایه ملی است

حجت الاسلام نوفرستی تأکید کرد: امروزه در کشور ایران اسلامی، مادران شهدا به تقدیم کردن فرزندانشان در راه نظام و انقلاب افتخار می‌کنند، که این افتخار کردن‌ها سرمایه ملی است که باید قدر دانسته شود.

وی یادآور شد: امروز نیز شور و نشاط برای دفاع از حرم اهلبیت (ع) بین جوانان کشور وجود دارد، که این شور، نشاط و آمادگی برای جهاد، مولفه خدمت است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی با بیان اینکه ایران به واسطه جوانان غیور و مدافع خود توانسته است قدرت خود را به منطقه تحمیل کند، خاطر نشان کرد: اقتدار ملت ایران اینگونه ثابت می شود که ۴۰ سال آمریکا که از بدترین و سفاک ترین دشمنان به حساب می آید، برای نابودی انقلاب ایران برنامه ریزی می کند، اما تاکنون به این هدف خود نرسیده است.

وی گفت: اگر اهل تقوا باشیم و به رهنمودهای مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم دشمنان این مرز و بوم هرگز نخواهند توانست به ملت ایران ضربه ای وارد کنند.

پس از پایان سخنان نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، پیکر شهید ایمان یوسفی بر روی دستان مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان بیرجند تشییع شد.

لازم به ذکر است، شهید ستوان دوم ایمان یوسفی چهارشنبه گذشته در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر و اشرار مسلح در منطقه کویری « شط رهوار» استان خراسان جنوبی به خیل دوستان شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha