جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجاب

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) استان لرستان از اجرای طرح «پاسخگویی به سؤالات و شبهات حجاب» در این مدرسه خبر داد .

خانم فرشته شاهوردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اعلام این خبر، در خصوص لزوم اهمیت و ارزش عفاف و حجاب در جامعه گفت: خواهران مبلغ نقش مهمی در تبلیغ،ترویج و تبیین آموزه های دینی و مذهبی بویژه عفاف و حجاب دارند و باید با حضور در محافل اجتماعی نسبت به ترویج برکات و اثرات حجاب در جامعه به تبلیغ بپردازند .

وی با اشاره به اینکه پوشش اسلامی بانوان در جامعه خود بهترین معرف و تبلیغ برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است، افزود: فعالان دین و فرهنگ باید با  ترویج سبک زندگی اسلامی نتایج مثبت زندگی برگرفته از عفاف و حجاب را برای مردم بویژه جوانان تبلیغ و تبیین نمایند .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه با یک فرهنگ سازی جهادی می تواند شکل بگیرد، خاطر نشان کرد: در معرفی فرهنگ عفاف و حجاب به افراد جامعه باید تمام فضائل اخلاقی و اجتماعی حجاب بصورت ظریف برای بانوان تشریح گردد.

شاهوردی  از اجرای طرح «پاسخگویی به سؤالات و شبهات حجاب» با عنوان «حجاب آری یا نه» توسط طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول (ص) الشتر خبر داد و گفت: طلاب در این طرح با حضور در محافل اجتماعی و برگزاری گفتمان های عفاف و حجاب به سوالات و شبهات مردم در خصوص عفاف و حجاب پاسخ خواهند داد .

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با برگزاری و استمرار این نشست ها در جامعه شاهد گسترش و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان یک فرهنگ تربیتی در جامعه باشیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha