جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پرچم متبرکه حرم حضرت معصومه (س)

حوزه/ دلتنگی مادر شهید محمدعلی عامریون برای حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور خادمین و پرچم متبرکه حرم این بانو پاسخ داده شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شاهرود به نقل از روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، خادمین حرم حضرت معصومه (س) به همراه پرچم متبرکه حرم این بانو با حضور در شهرستان شاهرود به مناسبت دهه کرامت فضای این شهرستان را  علوی و فاطمی کردند.

این حضور از آنجایی بهتر و اثرگذارتر شد که این خادمین و این پرچم متبرکه به منزل شهید تازه تفحص شده محمدعلی عامریون رسید و در اینجا معلوم شد که چرا امسال خادمین حرم حضرت معصومه (س) در دهه کرامت مهمان شهرستان شاهرود هستند، چراکه دل مادر این شهید هم‌زمان با ورود شهید به شاهرود هوایی حرم حضرت معصومه (س) کرده بود و این بانو جواب این مادر صبور و رنج‌کشیده و بیمار را داد و با فرستادن نمایندگان و پرچم متبرکه حرم دل این مادر شهید را دوباره شاد کرد.

در این محفل شهدایی و فاطمی ذاکر حرم حضرت معصومه (س) به مولودی‌خوانی و مرثیه‌سرایی در وصف حضرت فاطمه معصومه (س) کرد و فضای منزل شهید را دگرگون نمود و در ادامه حجت‌الاسلام رضایی قمی از سخنرانان و خادمین حرم مطهر حضرت معصومه (س) در سخنانی بر تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت علوی و فاطمی در جامعه با وجود چنین خانواده‌های شهدای صبور و با استقامت تأکید کرد.

در این دیدار خواهر شهید با بیان اینکه از سال ۱۳۸۴ تاکنون مادر شهید و خانواده به قم مشرف نشده‌اند گفت: هم‌زمان با ورود و تشییع پیکر شهید عامریون مادر شهید دل‌تنگ حضرت معصومه (س) شد و دعا کرد کاش می‌شد به زیارت آن بانو برود که دو روز بعد شما تشریف آوردید و دل این مادر شهید صبور و بیمار را شاد کردید.

در این دیدار پرچم متبرکه حرم حضرت معصومه (س) به خانواده شهید اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha