پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جشنواره مردمی کرامت در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل

حوزه/ دبیر جشنواره مردمی کرامت در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل از برگزاری جشن‌های بزرگ مردمی کرامت با حضور پرشور مردم در ۶ آستان مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، محمود توحیدی طی گفت‌ و گویی با بیان اینکه جشنواره مردمی کرامت هم‌زمان با 11 استان کشور با شعار «در شادی اهل بیت(ع) شاد باشیم» و حضور سفیران کریمه در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل برگزار می‌شود، اظهار کرد: توزیع متبرکات آستان مقدس، تبرک جستن به پرچم حرم مطهر، عیادت از بیماران، دیدار با علما، کمک به نیازمندان و برگزاری جشن‌های بزرگ از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره مردمی کرامت با هدف ترویج الگوی شادی حلال دنبال می‌شود اضافه کرد: آستان‌های مقدس امامزادگان، حضرت علی بن‌محمد باقر(ع) مشهد اردهال، حضرت محمد هلال بن‌علی(ع)، ولی بن‌موسی کاظم(ع) راوند، قاسم بن علی‌النقی(ع) بیدگل، بی‌بی زینب(س) یزدل و امامزاده عبدالله(ع) ابوزیدآباد از جمله اماکن مقدسی هستند که جشنواره مردمی کرامت را با محوریت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها دنبال می‌کنند.

دبیر جشنواره مردمی کرامت در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با تاکید بر لزوم مشارکت فرمانداری‌ها و دستگاه‌‌های مختلف این دو شهرستان در راستای بزرگداشت دهه کرامت عنوان کرد: امیدواریم در راستای اجرای برنامه‌های دهه بتوانیم به شیوه مطلوب از ظرفیت مجموعه‌های مردمی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون جشن‌های کرامت با حضور سفیران کریمه در آستان امامزادگان ولی بن موسی‌الکاظم علیه‌السلام و قاسم ابن امام علی‌النقی علیه‌السلام برگزار شده است و دیگر جشن‌ها طی روزهای باقیمانده از دهه کرامت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha