پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ تشییع پیکر شهید مدافع وطن ایمان یوسفی در بیرجند

حوزه/ مادر شهیدان عبادی خطاب به مادر شهید مدافع وطن «ایمان یوسفی» که ۲۰ تیرماه در کویر خوسف به دست اشرار به درجه رفیع شهادت نائل ‌آمد، گفت: اکنون که مادری بزرگوار و شیرزنی از خطه دلیران در غم سفر ابدی فرزند شهیدش، چون مادر سادات حضرت زینب(س) صبری عظیم در پیش گرفته، یاد زمان عروج عاشقانه فرزندان شهیدم افتادم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از بیرجند، متن پیام تسلیت خانم وحیده کفعمی خراسانی همسر آیت الله سیدمهدی عبادی و مادر شهیدان سیدمحمدعلی و سیدمحسن به شرح زیر است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَاعْلَمُوا أَنَّما اَمْوالُكُمْ وَاَوْلادُكُمْ فِتْنَةٌ وَأَنَّ اللّهَ عِنْدَهُ اَجْرٌ عَظيمٌ.

و بدانيد كه اموال و فرزندان شما وسيله آزمايش اند و نزد خدا پاداشى بزرگ هست.

شهادت جانسوز فرزندی از فرزندان نیک عالم بشریت دل اینجانب را دوباره به رنج آورد و برگه های تاریخ باز، درد فراق فرزند را برای مادر رقم زد و تازه کرد.

اکنون که مادری بزرگوار و شیرزنی از خطه دلیران در غم سفر ابدی فرزند شهیدش، چون مادر سادات حضرت زینب کبری(س) صبری عظیم در پیش گرفته است، یاد زمان عروج عاشقانه و پرواز فرزندان شهیدم سیدمحمدعلی و سیدمحسن افتاده ام.

مادر شهید ایمان یوسفی؛

اینجانب و تمام مادران شهدا، در غم تان شریک هستیم و شهادت آن فرزند شجاع و دلیر را، که چه زیبا شهید «مدافع وطن» نام گرفت، اول خدمت شما و محضر ولی عصر اروحناه فداه، همچنین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، تبریک و تسلیت گفته، از خداوند متعال برای آن عزیز مادر، صبر جزیل مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha