پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اصغر مسعودی

حوزه/ نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از قوه قضاییه می خواهیم که با مفسدان و متخلفان اقتصادی برخورد قاطعانه ای داشته باشد.

اصغر مسعودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: کسانی که در فرآیندهای اقتصادی جامعه اختلال ایجاد کرده و مفاسدی را به وجود می آورند باید مورد بازخواست و مجازات لازم قانونی قرار بگیرند تا عدالت در جامعه اجرا شده و جلوی فعالیت های نامناسب اقتصادی گرفته شود.

وی با بیان این که تحقق عدالت و مقابله با فساد از جمله الزامات رشد و توسعه کشور است، افزود: آنچه در برهه حساس کنونی انتظار می رود این است که قوای مجریه و قضاییه خارج از نوبت و با جدیت لازم با تخلفات برخورد کرده و هیچ هراس و تردیدی هم در انتشار اسامی مفسدان و متخلفان و سوء استفاده کنندگان از بیت المال نداشته باشند.

این نماینده مجلس همچنین با تاکید بر این که امروز ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن هستیم، خاطرنشان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید با متخلف و مفسد اقتصادی در هر جایگاه و پست و منصبی که هست برخورد شود تا مبادا به وسیله کوتاهی در این خصوص اعتماد عمومی جامعه آسیب و لطمه ای ببیند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha