جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اردوی جهادی

مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: طلاب و روحانیان این استان به اردوی جهادی ویژه همیاری برای دروی محصول گندم کشاورزان اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، از برگزاری اردوی جهادی طلاب و روحانیان این استان برای کمک به کشاورزان خبر داد و گفت: در ایام ولادت امام رئوف، حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) و به نیت خادمی آن امام رئوف، طلاب و اساتید مدارس علمیه خراسان شمالی و روحانیان فعال در استان به اردوی جهادی ویژه همیاری برای دروی محصول گندم کشاورزان اعزام می‌شوند.

وی افزود: این اردوی جهادی روز جمعه، پنجم مردادماه در مزارع کشاورزی منطقه نوده و اسفیدان از توابع شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهرپویان ادامه داد: طلاب و روحانیان علاقه‌مند به شرکت در این اردوی جهادی می‌توانند برای نام‌نویسی به اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی اطلاع دهند.

وی یادآور شد: جمعه هفته گذشته هم جمعی از روحانیان استان به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد با حضور در مزارع گندم روستای نوده چناران، ضمن خداقوت به کشاورزان در جمع‌آوری محصول به آن‌ها کمک کردند.

حجت‌الاسلام مهرپویان در ادامه با اشاره به اینکه اردوهای جهادی طلاب و روحانیان استان در طول تابستان در مناطق مختلف خراسان شمالی ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: هم اکنون 18 گروه جهادی طلاب و روحانیان در سطح استان فعال است.

وی با بیان اینکه هر کدام از این گروه‌های جهادی طلاب و روحانیان متعلق به یکی از مدارس علمیه خواهر و برادر استان است، ادامه داد: طلاب و اساتید مدارس علمیه خراسان شمالی در قالب اردوی جهادی با حضور در روستاها و مناطق محروم استان اقدام به اجرای فعالیت‌های مختلف عمرانی، خدمات اجتماعی، فرهنگی و تبلیغی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha