پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 اسماعیل حسینی مقدم

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قم از آمادگی کامل استان قم برای میزبانی مسابقات ملی و بین المللی قرآن خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم امروز ۵ مرداد در حاشیه بازدید از چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن در مجتمع فرهنگی امامزاده سیدعلی(ع) در گفت وگو با خبرنگاران گفت: یکی از افتخارات سازمان اوقاف و امورخیریه، برگزاری رسمی ترین مسابقات قرآن در میان خواهران و برادران در سطح کشور است.

وی افزود: خوشبختانه در سالهای اخیر شاهد رشد کیفی و کمی اهل قم در مسابقات قرآن استانی و ملی بودیم؛ به نحوی که  در سال گذشته رتبه سوم تیمی را در مسابقات کشوری به دست آورد؛ به همین جهت تلاش داریم تا این دایره فعالیت را تقویت کنیم.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قم باین کرد: برنامه ریزی ما با برگزاری کارگاه های آموزشی و جلسات مختلف بر این است که بتوانیم این رتبه را ارتقاء دهیم و وضعیت بهتری داشته باشیم؛خوشبختانه امسال از نظر کیفی و کمی شاهد رشد مسابقات بودیم.

حجت الاسلام حسینی  مقدم با تقدیر از تلاش هیئت داوری و دست اندرکاران و ستادهای قرآنی ناحیه یک و دو اوقاف قم بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات تلاش هرچه بیشتر در جهت توسعه انس با قرآن کریم که موجب نورانی تر شدن و دور شدن از مشکلات است، می باشد.

وی گفت: مطالبات خاصی نیز در آینده داریم که یکی از آنها تلاش در جهت میزبانی مسابقات ملی و بین المللی قرآن کریم در استان قم است؛ اگر این مسابقات در قم برگزار شود پیوند کاملی میان قرائت و حفظ با مفاهیم و تحقیقات قرآنی که حوزه قم مهد آن است ایجاد خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قم اظهارکرد: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن استان قم با حضور بیش از دو هزار نفر در مرحله شهرستانی برگزار و نزدیک به ۳۰۰ نفر به استانی در دو بخش بانوان و آقایان راه یافتند که این مرحله نیز فردا به کار خود پایان می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha