پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهید مدنی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت آیت الله مدنی(ره) شهید محراب در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی، در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بر ضرورت سیاست گذاری در امور فرهنگی جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: ترویج فرهنگ های مختلف جامعه از جمله عزاداری، وقف و رانندگی باید خروجی ملموس داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با انتقاد از فرهنگ نادرست عزاداری در ایام عید غدیر افزود: عید غدیر از بزرگترین اعیاد شیعیان است و آغاز عزاداری ها در ایام عید غدیر، حرکت مناسبی نبوده و همه عزاداری ‌ها باید بعد از عید غدیر برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالگرد شهید آیت الله مدنی(ره)، گفت: با توجه به نقش این شهید محراب در پیروزی انقلاب اسلامی سالگرد شهادت ایشان، ۱۹ شهریور ماه در مسجد شهید مدنی تبریز برگزار می‌ شود.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری با تقدیر از مواضع شجاعانه سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی چنان با اطمینان آمریکا را تهدید به نابودی منافع آنان کرد که دشمنان نمی ‌توانند تصورش را بکنند.

وی با اشاره به انعکاس سخنان سردار سلیمانی در رسانه ‌های خارجی اظهار داشت: بسیاری از رسانه ‌های خارجی با انعکاس سخنان وی، نوشتند: تهدید ایران علیه آمریکا به ویژه سردار ایرانی به قدری جدی شده که آمریکا اگر آغازگر جنگ باشد، دیگر پایان دهنده آن نخواهد بود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha