جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اجرای عدالت برای همه مسلمانان امری واجب است، گفت: عدل الهی در راستای مدیریت هر جامعه ای لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، در جمع مدیران حراست استان، با اشاره به این که خداوند متعال انسان ها را به عدل امر کرده است، اظهار کرد: عدالت به این معنا است که همه چیزی در جای خود و به اندازه باشد.

وی با بیان اینکه خارج شدن از عدل الهی به معنای نابودی است، افزود: امروزه در هر جایی که با مشکل مواجه می شویم به دلیل خروج از عدل است؛ چراکه آسمان و زمین بر اساس عدل بنا شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اجرای عدالت برای همه مسلمانان امری واجب است، گفت: عدل الهی در راستای مدیریت هر جامعه ای لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز مشکلات بشری که ناشی از بی اخلاقی و بی دینی است عده ای را بزرگ و عده ای را کوچک جلوه می دهد، عنوان کرد: هنگامی که انسان از عقل و فطرت و وحی الهی تبعیت نکند عده ای از انسان های بزرگ می شوند و عده ای کوچک به حساب می آیند که هر دو قشر می توانند برای جامعه خطرناک باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه افراد خودپرست با توقع های بیجا می توانند برای جامعه مضر باشند، بیان کرد: افرادی همچون فرعون نیز محصول انسان های کوچک و چاپلوس هستند.

وی با بیان اینکه هنگامی که سیستم ها اداری و بشری می شوند باید سازمانی برای نظارت نیز وجود داشته باشد، اظهار داشت: اگر می خواهیم سعادت دین و دنیا نصیب مان شود باید در اجرای عدالت کوشا باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همه مردم باید حافظ قانون باشند و سلایق و تمایلات شخصی خود را کنار بگذارند، افزود: اگر همه قشرها تعهدات خود نسبت به قانون اساسی عمل می کردند نه تنها امروز دشمنان ما عربده نمی کشیدند بلکه جهان را تحت نفوذ معنوی خود داشتیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیانه اینکه در سیستم جمهوری اسلامی که صاحب اصلی مردم هستند باید خدمتگزار باشیم، گفت: هیچ کس نمی تواند جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند و اگر این چنین شده است نتیجه آن فاصله های طبقاتی و مشکلات دیگر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در عصر حاضر مکتب های پوشالی به بن بست رسیده اند، عنوان کرد: اگر پرونده عملی خود را بر اساس دین، اسلام و عدالت پیاده می کردیم این تابلو همه دنیا را به سوی اسلام هدایت می کرد اما با ندانم کاری های خودمان دشمن به اسم اسلام، تروریست آفرید.

 

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha