پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تشکری

حوزه/مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره به اینکه شهدا برای اسلام جان خویش را فدا کردند، گفت: امروز وظیفه ما حفظ دستاوردهای شهدا و تقویت ارزش‌ها است و باید در این راه ثابت‌ قدم باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام ابراهیم تشکری، در دیدار با خانواده معظم شهید والامقام «مهدی دهدار»، جانباز سرافراز «اصغر حیدری» و آزاده و جانباز سرافراز «علی نصرتی» به همراه مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران، گفت: شهدا برگزیده خداوند هستند و هر کس به توفیق شهادت دست یابد بی‌شک جاودانه خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: شهیدان راه خود را به‌درستی پیداکرده بودند و با دانستن مقام شهید نزد خداوند آگاهانه خط سرخ شهادت را انتخاب کردند.

وی با اشاره به اینکه شهدا برای اسلام جان خویش را فدا کردند، تصریح کرد: امروز وظیفه ما حفظ دستاوردهای شهدا و تقویت ارزش‌ها است و باید در این راه ثابت‌ قدم باشیم.

حجت الاسلام تشکری با اشاره به اینکه شهدا و ایثارگران مظهر عزت، اقتدار و افتخار جامعه اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: همه باید ادامه‌دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ و کیان از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با تأکید بر لزوم تجلیل از مقام ایثارگران گفت: وجود جانبازان باعث افتخار ماست و اگر ایثار شما و از جان‌ گذشتگی شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های ایثارگران نبود نظام مقدس جمهوری اسلامی استوار نمی‌ماند.

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران نیز در این دیدارها بابیان اینکه خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یک افتخار است، یادآور شد: هدف از دیدار با خانواده این عزیزان، تجدید بیعت با آرمان‌های شهیدان و ارج نهادن به مقام والای آن‌ها است.

سید علی موسوی نژاد با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده‌های معظم و شهدا و ایثارگران، خاطرنشان کرد: ایثارگران سرافراز مایه مباهات و افتخار ایران و ایرانی هستند و تجلیل و تکریم از این عزیزان کمترین کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha