پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 کارگاه تربیت مربی پژوهشی ویژه طلاب

حوزه/ به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه امام کاظم(ع) «کارگاه تربیت مربی پژوهشی طلاب» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کارگاه «تربیت مربی پژوهشی ویژه طلاب سطح سه حوزه های علمیه» به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه امام کاظم(ع) در قم برگزار می شود.

بر اساس این گزارش: هدف از برگزاری این دوره، تربیت مربی پژوهشی به قصد تامین اساتید لازم برای رشد امر تحقیق و پژوهش حوزه های علمیه اعلاهم شده است.

شرایط دوره

اتمام سطح سه حوزه علمیه یا اتمام سطح دو به انضمام کارشناسی ارشد دانشگاه، قبولی در مصاحبه علمی، حداکثر سن شرکت کنندگان 40 سال، کسب معدل کافی در ارائه ی رزومه علمی پژوهشی از جمله شرایط دوره تربیت مربی پژوهشی است.

تدریس علوم حوزوی، تدریس علوم دانشگاهی، دارا بودن سوابق پژوهشی اعم از تالیف کتب یا مقالات و.... حضور درکارگاه های آموزشی پژوهشی و اخذ مدرک مقتضی از جمله معیارهای موثر در احراز کیفیت علمی پژوهشی متقاضیان می باشد.

مدارک ثبت نام

ارائه مدرک سطح 3 حوزه های علمیه یا مدرک سطح 2 به انضمام ارائه مدرک ارشد دانشگاه، ارائه  برگه ی ارزیابی تحصیلی، ارائه نامه ی تایید سابقه تدریس حوزوی یا دانشگاهی از مراکزمربوطه، ارائه مدرک یا تاییدیه شرکت در کارگاه های آموزشی و پژوهشی از مراکز مربوطه، ارائه جمیع کتب، تحقیقات، مقالات، پایان نامه وهرگونه تالیف اعم از چاپ شده و نشده. یک قطعه عکس و تصویری از شناسنامه و کارت ملی از جمله شرایط ثبت نام است.

زمان ثبت نام

علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات می توانند تا پایان مرداد ماه  جاری با شماره تلفن 9-02537108138 معاونت پژوهش حوزه عملیه امام موسی کاظم(ع)، تماس حاصل نموده و یا با مراجع به کانال ایتای این معاونت به نشانی: @howze7و کانال سروش به نشانی : @pheekq فرم  ثبت نام را تکمیل نموده و مدارک و موارد درخواست شده در فرم را از طریق راه های ارتباطی مذکور در اطلاعیه به شماره تلفن:   02537108138  از ساعت 7:30  صبح به معاونت پژوهش حوزه علمیه امام موسی کاظم(ع) قم ارسال نمایند.

همچنین داوطلبین برای ثبت نام در این دوره ازکارگاه تربیت مربی پژوهشی می توانند به صورت حضوری به آدرس قم،خیابان معلم حوزه علمیه امام کاظم(ع) ،بخش سطوح عالی،معاونت پژوهش اتاق 16 مراجعه نمایند.

آموزش کامل و دقیق مهارت های پژوهشی توسط برترین اساتید حوزه های علمیه در زمینه ی پژوهش و تحقیق، آموزش تکمیلی و عملی به روشهایی نوین درارتقای مهارت های لازم برای تحقیق و تحریر وپژوهش و چاپ کتب و...، اعطای مدرک استادی و مربی پژوهشی به فارغ التحصیلان، استفاده از فارغ التحصیلان دوره به عنوان اساتید پژوهشی در حوزه های علمیه کشور از مزایای این دوره می باشد.

 

40/313

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha