جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ایده پردازی

حوزه/ عضو هیات علمی دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به برگزاری نشست های ایده پردازی، آن را حرکتی نوین، هدفمند و بکر عنوان و اظهار کرد: در این نشست ها از مجموع ۴۰ ایده ارسال شده، ۱۲ ایده از این مجموع گزینش و تحت داوری ۷ استاد قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی، عضو هیات علمی دانشگاه قرآن و حدیث، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در  مشهد، در حاشیه سومین اردوی علمی تخصصی استعدادهای برتر حوزه های علمیه با بیان این که اصل اردوهای علمی حرکتی زیباست که پس از انقلاب رونق بیش تری گرفته و البته قبل از انقلاب نیز وجود داشته، گفت: همانطور که شیخ صدوق مسیر شهر ری تا خراسان را می آید و در طی این مسیر کار کتاب خود را با شاگردان خویش تدوین می کند.

وی با بیان این که مزیت این اردوها آن زمان است که ارزش افزوده آن قابل توجه و چشمگیر باشد، تصریح کرد: خوشبختانه در مرکز نخبگان هر سال رونق و توانایی کار نسبت به سال های اخیر بیش تر می شود و نواوری های بهتری نیز در بطن کار صورت می گیرد که همه اینان ارزشمند است و خوشبختانه امسال و سال گذشته نیز کار به خوبی دنبال شده است.

عضو هیات علمی دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به برگزاری نشست های ایده پردازی، آن را حرکتی نوین، هدفمند و بکر عنوان و اظهار کرد: در این نشست ها از مجموع 40 ایده ارسال شده، 12 ایده از این مجموع گزینش و تحت داوری 7 استاد و هم اندیشی و رایزنی صورت گرفت که در نهایت یکی از آنان بر اساس نظر داوران منتخب اعلام شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی با بیان این که در سومین اردوی علمی تخصصی استعدادهای برتر حوزه های علمیه اساتیدی حضور داشتند که در مراحل تدوین رساله و پایان نامه موثر بودند، بیان کرد: باید این دوره بررسی و ارزیابی شده و مورد بحث قرار بگیرد تا هر سال با آسیب شناسی نسبت به سال های قبل قوت بیش تری نیز پیدا کند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha