جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
موسوی جهاد

حوزه/ طلاب و روحانیون خرم آباد با تجمع در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد خواستار رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم شدند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم‌آباد، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و دبیر جامعه روحانیت مبارز خرم‌آباد در این تجمع با اشاره به گرانی‌های اخیر در بازار و اوضاع نابسامان اقتصادی در جامعه اظهار داشت: مردم همواره با حضور خود در صحنه‌های انقلاب اسلامی نقش و دین خود را ایفا نموده و همواره مدافع ارزش‌ها و آرمان‌های ناب انقلاب اسلامی هستند و مطالبات اقتصادی آن‌ها برای بهبود اوضاع معیشتی مطالبه‌ای به‌حق است.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی، مجلس و ... باید برای رفع مشکلات اقتصادی و اوضاع معیشتی خانوارها اقدام نمایند، تصریح کرد: کاهش ارزش پول، عدم وجود قانون کارآمد و شفاف، بیکاری و تورم مشکلات اقتصادی جامعه را افزون ساخته که باید برای رفع این مشکلات اقدام اساسی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه سیاست‌های غلط و ناکارآمد از دلایل اصلی وجود مشکلات اقتصادی در کشور است، افزود: برای رفع این معضل باید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور به‌درستی اجرا شود تا شاهد کاهش این معضلات اقتصادی در بازار باشیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و دبیر جامعه روحانیت مبارز خرم‌آباد با بیان اینکه اصلاح سیاست‌های اقتصادی در کشور یک ضرورت برای رفع مشکلات پیش رو است، گفت: باید با تکیه بر توانمندی‌ها و استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور و همچنین فرهنگ‌سازی برای استفاده از تولیدات داخل و اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در رفع مشکلات اقتصادی کشور قدم برداریم.

حجت‌الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور و رسیدگی به پرونده مفسدان اقتصادی باید اقدامات اساسی را انجام دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha