جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام جلالی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم از برگزاری نشست گفتمان سازی انقلاب اسلامی با رویکرد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی وولایت در ۵۰ شهر در کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسین جلالی، در نشست چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، گفت: امروز دشمنان در حال برنامه ریزی وتوطئه ها وفتنه های جدید در کشور بوده که باید هوشیار بوده ومراقب نقشه های شوم آنان باشیم.

حجت الاسلام جلالی بیان کرد: یکی از کار های ضروری امروز مقایسه وضعیت کشور در موضوعات مختلف قبل و بعد از انقلاب است که نسل های آینده از برکات انقلاب آگاهی کامل داشته باشند.

وی اظهار کرد:  امید بخشی و ارتباط مردمی و عزم جدی برای حل مشکلات مردم باید در دستور کار همه مدیران قرار بگیرد.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد:  امروز دشمنان انقلاب اسلامی با فضاسازی به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام ما هستند تا یاس و ناامیدی در دل مردم و دوستداران انقلاب ایجاد کنند لذا بر ما فرض است که از یک طرف کارآمدی انقلاب و نظام را به منصه ظهور بگذاریم و از طرف دیگر، حضور همیشه در صحنه خودمان را نشان دهیم.

استاد حوزه علمیه قم اظهارکرد: باید ارزش های انقلاب اسلامی به طور کامل و به درستی به جوانان بیان شود چرا که این انقلاب غرب را به چالش کشیده و دشمنان در صدد هستند تا با حربه های مختلف ارزش اصلی آن را از بین ببرند.

حجت الاسلام جلالی عنوان کرد: تبیین دستاوردها، ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی رسالت بسیار خطیری است که همه ی دستگاه ها به صورت واقعی این دستاوردها را برای مردم تبیین کنند.

استاد حوزه علمیه قم اظهارکرد: امروز در جامعه اسلامی باید مطالبه گری ،بصیرت افزایی ووحدت وبه دور از سلایق سیاسی احزاب باید در جامعه به نحو مطلوبی صورت گیرد.

وی به برگزاری نشست هایی با موضوع  گفتمان سازی انقلاب اسلامی در 50 شهر در کشور بیان کرد:این نشست ها نظریه پردازی از سوی بزرگان انقلاب  در شهرهایی نظیر لرستان ،ا صفهان ، سمنان وشاهرود انتخاب نموده ایم که در استان قزوین نیز به زودی این نشست ها هر هفته وبا سخنرانی برخی از شخصیتهای برجسته انقلاب اسلامی در حوزه ودانشگاه برگزارخواهد شد.

حجت الاسلام جلالی ادامه داد: در این نسشت ها از 200 نفر ازاساتید منتخب حوزه های علمیه ودانشگاهها بهره گرفته ایم.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد:در نشست های گفتمان سازی انقلاب اسلامی 120 موضوع د رابطه با انقلاب اسلامی انتخاب شده که اساتید در این جلسات به طور کلی تبیین می نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha