پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله طبرسی-نماینده ولی فقیه در مازندران

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران با تبریک فرار رسیدن روز خبرنگار، تصریح کرد: خبرنگاران چشم بینا، زبان صادق، صریح و گویای مردم در عرصه اجتماعی، تحولات سیاسی و بین‌المللی هستند که باید همیشه رسالت خود را از دریچه «تعهد»، «صداقت» و «امانت‌داری» انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پیام خود آورده است: ۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار » یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور  خبرنگاران عزیز استان مازندران و کشور تبریک عرض نموده و ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، به ویژه شهید محمود صارمی از خداوند منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.

در این پیام آمده است: دنیای امروز، عصر تبادل اطلاعات و انتشار سریع اخبار است و در این میان، جامعه ای توسعه یافته تلقی می شود که بتواند در کنار شاخصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی بر معیار آگاهی بخشی عمومی، اطلاعات و در حقیقت عنصر «دانایی» تاکید کند؛ در چنین شرایطی، رسانه ها و به ویژه مطبوعات با تولید و توزیع مطلوب اطلاعات، نقش اساسی دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه پیام خود آورده است: به درستی که خبرنگاران چشم بینا، زبان صادق، صریح و گویای مردم در عرصه اجتماعی، تحولات سیاسی و بین‌المللی هستند که باید همیشه رسالت خود را از دریچه «تعهد»، «صداقت» و «امانت‌داری» تعریف کنند.

اینجانب مجدداً فرارسیدن روز خبرنگار را صمیمانه به همه ی شما عزیزان تبریک عرض نموده و  از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون برای یکایک شما عزیزان در فضای رسانه ای ایران اسلامی خواستارم.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha