پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حسین مومنی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین مومنی از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با شاخصه های سلامت روان ویژه مدیران مدارس علمیه استان برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با شاخصه های سلامت روان ویژه مدیران مدارس علمیه استان به صورت یک روزه از صبحتا بعد ظهر امروز خبرداد.

وی با بیان اینکه به همت معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان  مدیران مدارس علمیه استان اصفهان برحسب نیازی که حس می شد در این کارگاه آموزشی شرکت می کنند، گفت: مهمترین هدف از برگزاری این کارگاه آشنا کردن مدیران مدارس علمیه با اختلالات و آسیب های  روانی است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: با توجه به اینکه در پذیرش حوزه علمیه اصفهان  افراد جدید الورود  وارد مدارس علمیه می شوند  و ممکن است برخی از افراد نیازمند مشاوره  باشند، آشنا بودن مدیران در این زمینه بسیار میتواند راهگشا باشد.

وی تاکید کرد: آشنا بودن مدیران مدارس علمیه و اساتید سطح عالی با مسائل مشاوره ای  و شناخت سلامت روان  کمک بزرگی به مشاوره دینی حوزه خواهد بود  و همچنین باعث شناسایی سریع تر مواد خاص در بین طلاب  می شود تا فضای معنوی حوزه های علمیه از هر آسیبی مصون بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha