جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید داوود موسوی - امام جمعه محمود ‌آباد

حوزه/ امام جمعه محمود آباد همچنین بر ضرورت برخورد قاطع مسؤولان قضایی با مفسدان و اخلال گران اقتصادی کشور تأکید کرد و گفت: نباید در این خصوص هیچ گونه تسامح و گذشتگی وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد، پنج شنبه شب در نشستی با جمعی از مسؤولان و فعالان فرهنگی این شهرستان با اشاره به این که مشکلات و تنگناها در چهار دهه اخیر همواره در این کشور وجود داشته، گفت: با وحدت و همبستگی عمومی توانسته ایم از این بحران ها عبور کنیم.

وی با بیان این که امروز نیز راه حل مشکلات کشور وحدت و همدلی مردم و مسؤولان است، افزود: اگر خدای ناکرده میان مردم و مسؤولان فاصله بیافتد زمینه نفوذ دشمنان و معاندان انقلاب فراهم خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که ما باید تهدید ها و تحریم ها علیه انقلاب را به فرصتی برای پیشرفت نظام تبدیل کنیم، خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده اگر وحدت در کشور حاکم باشد تهدید و تحریم هیچ تأثیری بر کشورمان نخواهد داشت.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که ملت بزرگ ایران چهل سال است که از سوی قدرت های زورگوی جهان تحریم است، افزود: این مردم به خوبی یاد گرفته اند که چگونه با تحریم ها مقابله کنند.

وی با بیان این که دشمنان نمی دانند که نمی شود با ملت ایران اسلامی با زبان تحریم سخن گفت، بیان داشت: این مردم پیرو امام حسین(ع) هیچ گاه زیر بار ظلم و زیاده خواهی های غربی ها نخواهند رفت.

حجت الاسلام موسوی با تأکید براین که مقابله با ظلم و استبداد، شاخصه اصلی انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران چهار دهه اخیر در برابر رژیمی ایستادند که به ملت خود ظلم می کرد و زیر سلطه آمریکایی ها قرار داشت.

وی با بیان این که امروز استقلال و آزادی در این کشور حاکم است، تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران این استقلال و آزادی به این ملت هدیه کرده است که باید قدردان آن باشیم.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که امروز دشمن با فشارهای اقتصادی تلاش می کند تا اعتماد عمومی را از مردم کشورمان سلب کند، تصریح کرد: مسؤولان باید با اقدامات مناسب، از بروز بی اعتمادی مردم نسبت به مدیران کشور جلوگیری کنند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که نباید بگذاریم فشارها و تحریم های دشمنان در بدنه اجتماعی جامعه رخنه کند، خاطرنشان کرد: بروز این مسأله موجب تزلزل در بدنه اجتماعی و عمومی جامعه و به وجود آمدن مشکلات این چنینی شود.

وی با بیان این که دشمنان خارجی و فتنه‌گران و آشوبگران داخلی با تمرکز در این حوزه کارزار همه جانبه‌ای را آغاز کرده اند، بیان داشت: این جریان های معاند به شدت بر طبل بی‌کفایتی مسؤولان و از دست رفتن شیرازه امور می کوبند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که اخلال بر بستر روانی جامعه با حربه فشار اقتصادی نقشه امروز دشمن در کشورمان است، خاطرنشان کرد: استمرار این شرایط و عدم مهار آن بر استحکام داخلی کشور لطمه می‌زند.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که در شرایط کنونی پرداختن همه جانبه به آسیب ها و تهدیدات و برجسته کردن فرصت‌ها بیش از گذشته دغدغه همه دوستداران انقلاب است، تصریح کرد: نباید بگذاریم در این شرایط، دشمن و گروه های معاند بر اعتراض های عمومی موج سواری کنند و آن را به سمت اهداف خود هدایت کنند.

وی با تأکید براین که شفاف سازی مسؤولان در وضعیت فعلی بسیار ضروری است، خاطرنشان کرد: سخنان مدیران کشور در چنین شرایطی باید موجب تقویت انسجام داخلی شود.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که دانستن حق مردم است، بیان داشت: مسؤولان ارشد اجرایی کشور باید مدیران و مسؤولان بی کفایت را به مردم معرفی کنند تا پشت پرده شرایط به وجود آمده به خوبی برملا شود.

امام جمعه محمود آباد همچنین بر ضرورت برخورد قاطع مسؤولان قضایی با مفسدان و اخلال گران اقتصادی کشور تأکید کرد و گفت: نباید در این خصوص هیچ گونه تسامح و گذشتگی وجود داشته باشد. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha