شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حسینی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز از برگزاری بیش از ۷۰ کلاس قرآنی در ۴۳ موسسه قرآنی در شهرستان البرز در ایام تعطیلات تابستان برای نوجوانان و جوانان در این شهر خبرداد.

حجت‌الاسلام سید جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: در حال حاضر 43 مؤسسه قرآنی و 100 نفر از اساتید در حوزه قرآنی در این شهرستان مشغول فراگیری برنامه‌های قرآنی از قبیل تفسیر، روخوانی و تجوید در این شهر برای نوجوانان و جوانان فعالیت می‌نمایند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز بیان کرد: خوشبختانه شهرستان البرز با محوریت خوب و ارزشمند مرحوم حجت‌الاسلام طهماسبی در زمینه‌های قرآنی و فرهنگی فعالیت‌های ارزشمندی برای جوانان ون نوجوانان داشت که بعد از رحلت این عالم ربانی شاگردان وی با قدرت این راه مسیر انبیا الهی را به خوبی ادامه داده و خواهند داد.

وی تصریح کرد: کمیته‌ای به همین منظور در زمان این استاد اخلاق حوزه علمیه قزوین و با همکاری تبلیغات اسلامی با هدف شناسایی تمام قاریان شهرستان البرز و اجرای برنامه‌های قرآنی در سطح شهرستان و ساماندهی مؤسسات، خانه‌های قرآنی و کانون‌های فرهنگی و ساماندهی فعالان قرآنی به خوبی در این شهر به مرحله اجرایی در آمده است.

حجت‌الاسلام حسینی به برگزاری برنامه‌های طرح اوقات فراغت در شهرستان البرز پرداخت وبیان کرد: بیش از 4300 نفر در طرح اوقات فراغت برای نوجوانان و جوانان در این شهر توسط مبلغین حوزه علمیه قزوین و قم به خوبی برنامه‌ریزی و اجرایی شد.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: فطرت پاک و بی‌آلایش، استعداد و نشاط، خودجوشی و خودباوری، خلاقیت و ابتکار، قدرتمندی و خستگی‌ناپذیری، همه و همه، خصوصیات ارزشمند دوران جوانی هستند که برنامه‌ریزی صحیح و مدبرانه و استفاده درست و به‌موقع از آن‌ها می‌تواند جامعه انسانی را به فلاح و سعادت برساند.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: بیداری، استقامت و شجاعت ملت ایران همواره موجب نقش بر آب شدن اهداف شوم دشمنان شده و از سویی موجب استقلال و آزادی ایران اسلامی و مهم‌تر از آن، پیشرفت همه‌جانبه در زمینه‌های مختلف هسته‌ای، پزشکی، علمی و فناوری‌های ماهواره‌ای شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha