پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دوره دانش افزایی اساتید حوزه علمیه یزد

حوزه/ دوره دانش افزایی اساتید مدارس علمیه استان یزد، با حضور استاد حجت الاسلام شیرافکن در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد با اعلام این خبر گفت: اساتید به عنوان جلوداران مباحث علمی برای پاسخگوئی به مباحث جدید و متفاوت گرایش های مختلف علمی نیازمند آشنایی با این مباحث و همچنین چگونگی طرح آن برای دیگران می باشند و یکی از راهکارهای به روزرسانی اساتید برگزاری دوره های دانش افزایی است.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور ادامه داد: معاونت آموزش حوزه استان یزد نیز برای رسیدن به این اهداف برنامه های متفاوت دانش افزایی را برای اساتید در دستور کار خود داشته که در سال تحصیلی 97-96 دوره دانش افزایی منطق را برگزار کرد و اینک در آستانه سال تحصیلی 98-97 با رایزنی های فراوانی که با دفتر امور اساتید مرکز مدیریت حوزه های علمیه داشتیم موفق به برگزاری دو دوره دیگر شدیم.

وی با اشاره به اینکه دوره اول مربوط به دانش افزایی ادبیات بوده است افزود: این دوره توسط استاد حجت الاسلام شیرافکن از 22 مرداد ماه به مدت 4 ورز در دو نوبت صبح و عصر با حضور 25 تن از اساتید استان در حال برگزاری است.

معاون آموزش حوزه علمیه یزد خاطر نشان کرد: دوره دوم مربوط به دانش افزایی مهارت های تدریس است که با حضور استاد حجت الاسالام طرقی و شرکت 35 تن از اساتید در تاریخ 27 مرداد ماه به مدت 3 روز برگزار خواهد شد و  در پایان هریک از دوره ها، شرکت کنندگان در آزمون مربوط به همان دوره شرکت کرده و گواهینامه گذراندن آن دوره را دریافت می کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha