جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آزادگان

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که آزادگان به حق قهرمانان حقیقی این کشور محسوب می شوند، گفت: این انسان های بزرگ با صبر و استقامت خود موجب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران عصر روز گذشته، در نشست روحانیان آزاده، در قائمشهر با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی اسرا در دوران دفاع مقدس، از آنها به عنوان اسوه صبر و استقامت یاد کرد.

وی با بیان این که آزادگان ضمن حضور در جبهه های حق علیه باطل، سختی ها و مشکلات دوران اسارت را به عشق ولایت و نظام اسلامی تحمل کردند، بیان داشت: اگر نقش آفرینی و مجاهدت این عزیزان نبود عزت و عظمت امروز را نداشتیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امنیت و آرامش امروز کشورمان را مرهون از خودگذشتگی ها و جانفشانی های رزمندگان کشورمان در برهه های مختلف انقلاب به ویژه هشت سال دفاع مقدس هستیم، خاطرنشان کرد: امروز همه ما مدیون آن مجاهدت ها هستیم و باید به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم تا مورد رضایت شهدا قرار گیرد.

وی با بیان این که نسل جوان کشورمان باید بدانند که این نظام و انقلاب به همین آسانی به دست نیامده است، بیان داشت: برای پیروزی و بقای این انقلاب خون های پاک بسیاری بر زمین ریخته شده است که وظیفه ما پاسداری از آن خون های پاک است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که آزادگان با تحمل سختی های دوران اسارت ایستادگی، صبر و مقاومت را به رخ همه جهانیان کشیدند، گفت: تحمل آن شرایط سخت دوران اسارت انسان های مقاومی را می طلبید و هر کسی توان تحمل آن شرایط را نداشت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که آزادگان به حق قهرمانان حقیقی این کشور محسوب می شوند، افزود: این انسان های بزرگ با صبر و استقامت خود موجب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که آزادگان با تکیه بر ایمان و ارزش های معنوی توانستند سختی های دوران اسارت را تحمل کنند، خاطرنشان کرد: ایمان راسخ رزمندگان سپاه اسلام عزت و عظمت نظام اسلامی را در دو چندان کرد و موجب شکست توطئه های دشمنان علیه این نظام دینی شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آزادگان با صبر و استقامت خود توانستند به الگویی در جهان تبدیل شوند، تصریح کرد: دشمن در برابر اقتدار و عظمت رزمندگان کشورمان ذلیل و حقیر شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تحمل آن شکنجه های سخت و شرایط بحران تنها ایمان راسخ و تقوای الهی می خواست، افزود: آزادگان سرافراز کشورمان با تحمل همه سختی های دوران اسارت برای همیشه تاریخ با عزت و پر افتخار کشورمان ماندگار شدند.

حجت الاسلام صادقی به حضور پررنگ روحانیت در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و آن را نمادی از غیرت و مسؤولیت پذیری این قشر اثرگذار جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: روحانیت نیز همپای دیگر اقشار جامعه برای دفاع از اسلام و انقلاب به جبهه های حق علیه باطل شتافت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور روحانیت در جبهه ها رزمی یا تبلیغی بوده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از روحانیان و طلاب اعزامی در کنار کارهای تبلیغی به فعالیت های رزمی نیز مشغول بودند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود بر ضرورت تبیین نقش مؤثر روحانیت در هشت سال دفاع مقدس برای جامعه به ویژه نسل جوان تأکید کرد و گفت: نسل جوان امروز ما باید بداند که تعداد شهدای روحانی کشور به تناسب میزان جمعیت این قشر از دیگر اقشار جامعه حتی بیشتر نیز بوده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha