چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه نکا

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که صبر و استقامت آزادگان بهترین الگو و درس برای جامعه امروز ما است، گفت: این عزیزان در برابر آن شکنجه های رژیم بعث عراق با اقتدار ایستادند و مقاومت کردند ولی هیچ گاه حاضر نشدند از آرمان های و ارزش های انقلاب بگذرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران صبح امروز در دیدار یکی از آزادگان شهرستان نکا به صبر و استقامت بالای آزادگان در دوران اسارت اشاره کرد و گفت: این استقامت نتیجه ایمان و تقوای بالای این عزیزان است.

وی با بیان این که آزادگان با ایمان راسخ سختی ها و فشارهای دوران اسارت را به جان خریدند، افزود: اگر مجاهدت ها و از خودگذشتگی های این عزیزان نبود امروز کشورمان جایگاه فعلی را نداشت.

امام جمعه نکا با تأکید براین که امروز همه ما باید قدردان مجاهدت های آزادگان، جانبازان و ایثارگران کشورمان باشیم، خاطرنشان کرد: آزادگان با صبر مثال زندگی خود در دوران اسارت شجاعت مثال زدنی خود را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که آزادگان بزرگ مردانی بودند که بی ادعا و بدون هیچ چشم داشتی و تنها به منظور دفاع از انقلاب و نظام اسلامی به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند، گفت: این ایام فرصت مغتنمی برای مرور جانفشانی ها و رشادت های این عزیزان است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که تاریخ نام این بزرگ مردان را برای همیشه در خود ثبت می کند، افزود: آزادگان را به طور حتم می توان بهترین نمونه افراد پایبند به ارزش های دینی و انقلابی معرفی کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که صبر و استقامت آزادگان بهترین الگو و درس برای جامعه امروز ما است، خاطرنشان کرد: این عزیزان در برابر آن شکنجه های رژیم بعث عراق با اقتدار ایستادند و مقاومت کردند ولی هیچ گاه حاضر نشدند از آرمان های و ارزش های انقلاب بگذرند.

امام جمعه نکا از آزادگان به عنوان مردانی با اراده و ایمان قوی یاد کرد و گفت: ایستادگی و مقاومت آنها دشمن بعثی را نیز به ستوه در آورده بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آزادگان مردانی همچون کوه استوار و با اقتدار بودند، خاطرنشان کرد: ایمان و عشق به انقلاب و ولایت از آنها افرادی مقاوم ساخته بود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز جامعه ما وظیفه سنگینی در برابر این مجاهدت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان سپاه اسلام دارد، تصریح کرد: باید قدردان آن رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان با غیرت کشورمان باشیم.

حجت الاسلام لائینی با تأکید بر این که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن همه توان خود را برای ضربه زدن به کشورمان به کار گرفته بهترین راه مقابله با دشمن بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با تأکید براین که باید از آن گنجینه های ارزشمندی که در هشت سال دفاع مقدس به دست آوردیم با قدرت حراست و پشتیبانی کنیم، گفت: باید جامعه امروز به ویژه نسل جوان آزادگان را که با مقاومت دلیرانه خود سبب یاس و ناامیدی دشمنان و موجب سرافرازی و تقویت نظام اسلامی شدند الگوی خود قرار دهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha