جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین مجید رضایی

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه مفید گفت: بی شک بدون همدلی و مشارکت مردم نمی توان بر مشکلات اقتصادی کنونی غلبه کرد.

حجت الاسلام  مجید رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: اساساً همراهی و تعامل مردم در مسایل کلان کشور لازمه موفقیت در اجرای امور است به خصوص این که در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ما نیازمند به مشارکت جدی توده های مردم به ویژه نسل جوان برای پیشبرد امور هستیم.

وی افزود: در اقتصاد درونزا که مورد تاکید مقام معظم رهبری است نیز به اهمیت حضور و مشارکت فعالانه مردم بسیار تاکید شده و لذا مسئولان باید زمینه ای فراهم کنند که روز به روز شاهد رونق حضور و مشارکت مردم در عرصه اقتصاد و توجه به مطالبات و انتظارات آن ها در عرصه اقتصاد و معیشت باشیم.

عضو مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه علمیه قم همچنین تاکید کرد: بی شک هر جامعه ای چنانچه بخواهد به توسعه و پیشرفت دست یابد، می بایست که به طور مداوم توانایی و اقتدار خود را به ویژه در زمینه اقتصاد ارتقا دهد و در این راستا باید از ظرفیت بخش های مردمی و خصوصی نهایت استفاده را کرد تا شرایط برای رشد و تحول اقتصادی فراهم گردد.

وی گفت: البته ما در عین توجه به ظرفیت های داخل و استفاده از ظرفیت عظیم توان مردمی نباید از امکانات بین الملل غافل شویم چرا که یک بخش اقتصاد مقاومتی، درون زایی و بخش دیگر برون گرایی است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha